Skip to main content

Τα παιχνίδια με τις δήθεν υποχωρήσεις των Σκοπιανών

Το κουτσό γερμανικό άλογο που πόνταρε ο Τσίπρας, η... αφύπνιση της Ακαδημίας Αθηνών για το Σκοπιανό και η έννοια της ταυτότητας.

Χωρίς "πιστοποιητικό κομμουνιστικών φρονημάτων" δεν έχεις μέλλον; Με τεχνάσματα, απέκλεισε η ΕΡΤ την συμμετοχή κάποιων τραγουδιών, όπως καταγγέλλουν οι συντελεστές τους, και ουσιαστικά διαγωνισμός δεν υπήρξε και έγινε ανάθεση. Γιατί εξ αρχής δεν προγραμμάτισε ανάθεση η ΕΡΤ; Είναι προτιμότερο να υπάρχουν υπόνοιες αδιαφάνειας; Είναι προτιμότερο την τραγουδίστρια που επιλέχτηκε να την ακολουθεί η υπόνοια χαριστικής πράξης; Πώς γίνεται και όλα "μπουρδουκλώνονται" στην ΕΡΤ;

Για καλό και για κακό σκοπεύω να εγγραφώ στον Ρουβίκωνα ή σε κάποια Συνιστώσα, για να ζήσω την οικογένειά μου πλουσιοπάροχα. Σύμβουλος στρατηγικής δεν έχω τα προσόντα για να γίνω, ούτε καν ξέρω πως γίνεται ένα κοκτέηλ, αλλά σύμβουλο παραπλάνηση μπορεί να με κάνουν. Ένα σεμινάριο από τους ειδικευμένους συντρόφους είναι αρκετό για να αποκτήσω και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων.

Σε κουτσό άλογο στηρίχθηκε ο Τσίπρας στην Γερμανία [πού πάει και τους βρίσκει τους κολλητούς του;]. Ο Σουλτς, μάλλον συνταξιοδοτείται. Αν μπορεί να επηρεάσει τον διάδοχό του, άγνωστο.

Θαύμα, θαύμα… Η Ακαδημία Αθηνών λειτουργεί. Οι Ακαδημαϊκοί μας είναι εν ζωή. Αφού ταρακουνήθηκε η Ελλάδα, κι έγινε πρώτο θέμα σε πολλές χώρες το συλλαλητήριο, η πνευματική μας ελίτ, ένα μήνα μετά από το πρώτο, ψιθύρισε, ένα κοινότοπο κείμενο. Ξεχωρίζω όμως, μία σειρά: «Ο τόπος εγκατάστασης ενός λαού -και μόνον- δεν είναι προσδιοριστικός της ταυτότητάς του».

Αυτό να το θυμούνται οι ακαδημαϊκοί. Επειδή, επεκτείνοντάς το, και ο τόπος εγκατάστασης ενός μεμονωμένου ανθρώπου δεν είναι προσδιοριστικός της ταυτότητάς του. Που σημαίνει, ότι το δικαίωμα να αποκτήσει κάποιος ελληνική ταυτότητα, δεν αρκεί μόνον να είναι η Ελλάδα τόπος διαμονής του. Απαιτούνται πολλά άλλα.

Και κυρίως να νιώθει τον ελληνισμό. Αν κάποιος αποκτήσει την ταυτότητα Έλληνα, αλλά προπαγανδίζει υπέρ της Τουρκίας, ή των Σκοπίων ή της Αλβανίας, μήπως πρέπει να μας οδηγήσει στη λήψη μέτρων; Σ’ αυτό πρέπει να πάρει θέση η Ακαδημία, βάσει αυτού που υποστήριξε προηγουμένως, επειδή το ζήτημα παίρνει διαστάσεις.

Αφαίρεσαν δυο ταμπέλες στα Σκόπια, κι εδώ τα παπαγαλάκια το αναφέρουν ως δείγμα υποχώρησης των Σκοπιανών. Οι ταμπέλες είναι μόνο το πρόβλημα; Στο αρχαιολογικό μουσείο των Σκοπίων, που εκείνοι το ονομάζουν Μακεδονικό, έχει ομοιώματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, της Ολυμπιάδας και του Φιλίππου, τα οποία βλέπουν αρκετοί τουρίστες. Στο ίδιο μουσείο μπορεί να συναντήσει κανείς ομοιώματα αγαλμάτων του Αριστοτέλη, αλλά και του θεού Απόλλωνα. Όλοι αυτοί είναι… Σκοπιανοί!

Δεν είναι μόνον αυτό… Στο κέντρο των Σκοπίων είναι το μουσείο του Μακεδονικού αγώνα. Το μουσείο αυτό βρίθει χαρτών, όπου όλα τα μακεδονικά εδάφη και φυσικά η Θεσσαλονίκη και οι γύρω περιοχές, ανήκουν στο κράτος των Σκοπίων. Και όχι μόνον. Οι τουρίστες μπορούν να δουν χάρτες όπου το κράτος των Σκοπίων εμφανίζεται να φτάνει μέχρι την Κρήτη.

Αυτά σημαίνουν, ότι πολλά, πάρα πολλά πρέπει να γίνουν για να σταματήσει η επεκτατική πολιτική των Σκοπιανών.