Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019
x

Η ΓΑΙΑΟΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΚΟΝΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ

Οπωσδήποτε μέχρι τον Απρίλιο θα δημοσιευτεί ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου με τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου.

Στην κατάτμηση και στην παραχώρηση τμήματος του πρώην Στρατοπέδου Γκόνου, πιθανότατα προσανατολίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, που οπωσδήποτε μέχρι τον Απρίλιο θα προκηρύξει διαγωνισμό για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ, που ακόμη δεν έχει λάβει οριστικές αποφάσεις, θα διαθέσει και το πρώτο 15νθημερο του Φεβρουαρίου στις συζητήσεις που έχει με τις δύο εταιρείες που εκδήλωσαν μη δεσμευτικό ενδιαφέρον αλλά και με άλλες επιχειρήσεις, καθώς βλέψεις για το πρώην Στρατόπεδο έχουν και άλλοι στην αγορά, ενώ στόχος είναι η προσέλκυση και συμμετοχή στο διαγωνισμό και φορέων από τον κλάδο των logistics.

Σημειώνεται ότι τον φάκελο για το έργο στο πρώην Στρατόπεδο είχαν παραλάβει ένδεκα εταιρείες, αλλά ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει μόνο δύο.

Πρόκεται για την εταιρεία ΤΕΡΝΑ και τη Belterra Investments, την εταιρεία του ομίλου Ιβάν Σαββίδη που μετέχει στην Κοινοπραξία που θα πάρει το πλειοψηφικό μετοχικό πακέτο της ΟΛΘ Α.Ε. και στο επόμενο δίμηνο θα αναλάβει το μάνατζμεντ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Το πρώην Στρατόπεδο Γκόνου, έκτασης 600 στρεμμάτων μπορεί εύκολα, αν αποκατασταθούν οι γραμμές, να επανασυνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ και έτσι να συνδεθεί με τον ΟΛΘ. Ένα τμήμα του στρατοπέδου, έκτασης περίπου 200 στρεμμάτων, το οποίο έχει νοικιαστεί στο consortium που κατασκευάζει τον ΤΑΡ για την εναπόθεση και φύλαξη των σωλήνων που χρησιμοποιούνται για τον αγωγό, θα απελευθερωθεί την άνοιξη του 2018.

Στο σύνολο της έκτασης των 600 στρεμμάτων εκτιμάται ότι μπορούν να κατασκευαστούν αποθηκευτικοί χώροι 250.000-300.000 τ.μ., για τη δημιουργία των οποίων θα απαιτηθεί επένδυση άνω των 150 εκατ. ευρώ. Το πιθανότερο είναι, οι κατ’ αρχήν ενδιαφερόμενοι, να θέλουν να προχωρήσουν στην αξιοποίηση του Στρατοπέδου, βήμα- βήμα προσαρμόζοντας το επενδυτικό τους σχέδιο στους όγκους των προς διακίνηση φορτίων.

 




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ