Skip to main content

Η ιαπωνική αλυσίδα αξεσουάρ Miniso αναζητά κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Η αλυσίδα που διαθέτει 5.000 καταστήματα, παγκοσμίως, αναζητά κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Ιδιαίτερα δημοφιλής στις ηλικίες 18-35, προϊόντα από 1,5 ευρώ

Αν και η καταναλωτική δύναμη των Ελλήνων παραμένει σε περιορισμένα επίπεδα, εντούτοις, η χώρα και δη η Θεσσαλονίκη, εξακολουθούν να αποτελούν δέλεαρ για διεθνείς αλυσίδες που θέλουν να ενισχύσουν την ανάπτυξη τους. Όπως λένε γνώστες της αγοράς όσο θα συνεχίζουν να έρχονται γνωστά brands στη Θεσσαλονίκη, τόσο θα ανοίγει … η όρεξη και σε μικρότερης δημοφιλίας και αναγνωρισιμότητας  σήματα να θέλουν να αποκτήσουν παρουσία στη νύμφη του Θερμαϊκού, που το τελευταίο διάστημα, μοιάζει να ζει ημέρες του παρελθόντος, καθώς ολοένα και περισσότερες μεγάλες αλυσίδες αναζητούν κατάστημα είτε σε εμπορικά κέντρα, είτε στην αγαπημένη οδό των απανταχού καταναλωτών, την Τσιμισκή.

Από την αναζήτηση του κατάλληλου χώρου, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και μία ιαπωνική αλυσίδα, η Miniso, που διαθέτει περί τα 5.000 καταστήματα παγκοσμίως, αν και ξεκίνησε τη δραστηριότητα της μόλις το 2013.

Η Μiniso, δημιουργεί «έξυπνα» καταναλωτικά προϊόντα και κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών, χάρη στην επικαιροποίηση των προϊόντων της κάθε επτά ημέρες και τις χαμηλές τιμές της. Προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων, μεταξύ άλλων σε: αξεσουάρ μόδας (τσάντες, γυαλιά, καπέλα κ.α.), παιχνίδια., ηλεκτρονικά αξεσουάρ,είδη οικιακής χρήσης, είδη γραφείου και δώρα.

Η πλειονότητα των προϊόντων της ξεκινούν από 1,5 ευρώ και δεν ξεπερνούν τα 30 ευρώ, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις ηλικίες από 18 έως 35 ετών.

Η ιαπωνική αλυσίδα διαθέτει παρουσία με τρία καταστήματα στην Αθήνα  (Αιγάλεω, Παγκράτι, Νέα Σμύρνη), ετοιμάζεται για την άφιξή της στην καρδιά της πρωτεύουσας, με κατάστημα στην Ομόνοια, ενώ παράλληλα έχει θέσει στο μικροσκόπιο της και την αγορά της Θεσσαλονίκης, που θεωρεί ιδιαίτερα ελκυστική, λόγω και της συνεχούς αυξανόμενης τουριστικής κίνησης.

Ποια είναι η Miniso

Η Μiniso, δημιουργήθηκε το 2013, από τον σχεδιαστή Miyake Junya και τον νεαρό επιχειρηματία Ye Guofu στο Τόκιο.

Πρώτος σταθμός της αλυσίδας, εκτός Ιαπωνίας, ήταν, το Σεπτέμβριο του 2013, η Κίνα. Πλέον έχει παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες μεταξύ άλλων στις ΗΠΑ, στον Καναδά, τη Ρωσία, τη Σιγκαπούρη, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Μαλαισία, το Χονγκ Κόνγκ, το Μακάο.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 80% του σχεδιασμού των προϊόντων της αλυσίδας προέρχεται από την Ιαπωνία, την Κορέα, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία και την Κίνα.