Skip to main content

Η αμερικανική αλυσίδα Forever 21 σκανάρει την Τσιμισκή

Η Forever 21 από το Λος Άντζελες λειτουργεί περί τα 820 καταστήματα σε 60 χώρες και βρίσκεται στις 5 μεγαλύτερες εταιρείες των ΗΠΑ στον χώρο της μόδας

Ημέρες του παρελθόντος μοιάζει να ζει η οδός Τσιμισκή, που αν και ποτέ δεν έφυγε από το μικροσκόπιο μικρών και μεγάλων παικτών του λιανεμπορίου, εντούτοις, εσχάτως, μοιάζει να αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δυναμική.

Αν και οι κινήσεις των μεγάλων παικτών του λιανεμπορίου, τα χρόνια της κρίσης, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ήταν ιδιαιτέρως προσεκτικές και μετρημένες, εντούτοις πλέον μοιάζουν να αναζητούν, εκ νέου, χώρους για να τοποθετηθούν σε κεντρικές αρτηρίες, με καταστήματα ιδιαίτερης προβολής, στις δύο πόλεις.

Μεταξύ αυτών που σκανάρουν την αγορά της Θεσσαλονίκης, και δη τη δημοφιλή οδό Τσιμισκή, είναι η αμερικανική αλυσίδα ένδυσης Forever 21, που πέρυσι άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα, στον εμπορικότερο δρόμο της Αθήνας, στην οδό Ερμού.

Η Forever 21, με έδρα το Λος Άντζελες, που λειτουργεί περί τα 820 καταστήματα σε 60 χώρες, βρίσκεται ανάμεσα στις 5 μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου των ΗΠΑ, στον χώρο της μόδας. Η φιλοσοφία της αλυσίδας ενδυμάτων είναι να παρέχει τις τελευταίες τάσεις της μόδας σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.

Η Forever 21, που μπήκε με φιλοδοξίες στην ελληνική αγορά για τη δημιουργία καταστημάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και σε επαρχιακές πόλεις, είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο της ένδυσης,  η οποία, στα τριάντα τρία χρόνια της πορείας της, δεν έχασε τον οικογενειακό της χαρακτήρα.

Συμπληρωματικά στο brand «Forever 21», λειτουργούν τα brands «Forever 21 Men» (ανδρικά), «Forever 21 Contemporary» (κλασσικά) και «Forever 21 Girls» (παιδικά).

Η αναζήτηση χώρων από διεθνείς επενδυτές και η επέκταση τους στην Ελλάδα και δη στη Θεσσαλονίκη, όπως λένε γνώστες της αγοράς, δεν είναι τυχαία. Η μείωση των μισθωμάτων λόγω της κρίσης στην ελληνική αγορά, η ανεύρεση ποιοτικών εμπορικών χώρων λόγω των ανακατατάξεων που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα, αλλά και η επιλογή της Ελλάδας για την περαιτέρω επέκταση δημοφιλών εμπορικών σημάτων στην Νοτιανατολική Ευρώπη, αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για τις ξένες αλυσίδες.