Skip to main content

Συνέδριο ΠΑΟΚ: Η πολυτέλεια μπαίνει στην αγορά του ποδοσφαίρου

O περιφερειακός διευθυντής της Tag Heuer μιλώντας στο συνέδριο του ΠΑΟΚ ανέλυσε τη δυναμική που έχει αναπτύξει το brand της εταιρείας στο ποδόσφαιρο

Για τη δυναμική που έχει αναπτύξει το brand της Tag Heuer, ώστε να αντιμετωπίζει ανά πάσα στιγμή τις προκλήσεις που φέρνει η εξέλιξη των γεγονότων μέσω νέων καινοτομιών που έρχονται στην επιφάνεια, μίλησε στο διεθνές συνέδριο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ο Στεφάν Πισαβάν.

Σύμφωνα με τα στoιχεία που παρουσίαε ο περιφερειακός διευθυντής της ελβετικής εταιρείας, που σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται πολυτελή ρολόγια και αξεσουάρ μόδας, η Tag Heuer αριθμεί 12.000 υπαλλήλους, έχοντας 45.000 καταστήματα λιανικής και 180 μπουτίκ.

Χαρακτηριστικά το στέλεχός της μίλησε για την έννοια της πολυτέλειας που εισέρχεται στο χώρο του ποδοσφαίρου και τις μεγάλες αγορές όπως το MLS των ΗΠΑ, σπουδαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα πχ. Premier League, La Liga, Bundesliga, LFP αλλά και την κινεζική λίγκα.

Παράλληλα στάθηκε στη σημασία των πρεσβευτών στον χώρο του ποδοσφαίρου και αναφέρθηκε στη συνεργασία της εταιρείας με σημαντικά ονόματα προεξέχοντος του Κριστιάνο Ρονάλντο όπως οι Ματς Χούμελς, Σίντζι Καγκάβα και Τιμ Χάουαρντ.

Ακόμη μίλησε για την είσοδο της εταιρείας στην νέα «τρέλα» των νέων που δεν είναι άλλη από τα E-Sports, στην έκδοση συλλεκτικών εκδόσεων ρολογιών αλλά και συμμετοχή σε εκδηλώσεις κλαμπ όπως η Σπόρτινγκ Λισαβόνας και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.