Skip to main content

Οι πολλές υποψηφιότητες για τον ΟΑΣΘ μπλόκαραν τον Καραμανλή

Νέα ονόματα στο τραπέζι για τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου, αλλά ο υπουργός παραμένει αναποφάσιστος

Γράφει ο Σαλονικιός

Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ μπορεί να αποσυντίθενται πλέον εν κινήσει, απόδειξη της κατάστασης πλήρους αποσύνθεσης στην οποία έχει περιέλθει ο Οργανισμός, ωστόσο αυτό δεν φαίνεται ικανό να πείσει την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ώστε να προχωρήσει επιτέλους στον διορισμό νέας διοίκησης. Αύριο συμπληρώνεται μήνας από τις εκλογές αλλά ο Κώστας Καραμανλής αδυνατεί ακόμη να λάβει αποφάσεις.

Αιτία αυτής της αδικαιολόγητης καθυστέρησης, όπως μου λέει κυβερνητική πηγή, είναι το γεγονός ότι το γραφείο του υπουργού έχει κατακλυστεί από προτάσεις οι οποίες καταφθάνουν από κάθε μπάντα, για τις θέσεις του προέδρου πρωτίστως, αλλά και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ. Ονόματα προτείνουν διάφοροι, από στελέχη του πρωθυπουργικού γραφείου και της κυβέρνησης, ως βουλευτές και κομματικά στελέχη. Χώρια βεβαίως οι αυτοπροτεινόμενοι.

«Αυτό έχει μπλοκάρει τον Καραμανλή ο οποίος αμφιταλαντεύεται» μου επισημαίνει η κυβερνητική πηγή. Σημειώνει, δε, πως «ακόμη και κάποιες από τις αποφάσεις που φαίνονταν οριστικές, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση του πρώην στελέχους και νυν εργαζόμενου στον ΟΑΣΘ, Γιώργου Σπανού στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, ακόμη κι αυτές μπορεί να ακυρωθούν».

Τις τελευταίες ημέρες έπεσαν και νέα ονόματα στο υπουργικό τραπέζι. Πρόκειται για ένα παλιό στέλεχος του συγκοινωνιακού οργανισμού της Αθήνας, του ΟΑΣΑ, καθώς και αυτό του Ιωάννη Ρεντζεπέρη, πολιτικού μηχανικού και μέλους της διοίκησης της Εγνατίας Οδού επί εποχής Γιώργου Σουφλιά.

Στο μεταξύ, ελλείψει αντικαταστάτη ο κυρ Στέλιος συνεχίζει να προεδρεύει στον ΟΑΣΘ. Την Παρασκευή συγκάλεσε μάλιστα διοικητικό συμβούλιο με θέματα ήσσονος σημασίας, κυρίως υπηρεσιακά. Δεν έγινε καμία συζήτηση για τη δραματική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες, λόγω της έλλειψης λεωφορείων. Αντιθέτως, υπήρξε ενημέρωση για την αγωγή την οποία κατέθεσαν οι Παππάς και Παναγιωτίδης σε βάρος του υφυπουργού Καράογλου, από τον οποίο απαιτούν 120.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση.

Πληροφορούμαι, ωστόσο, ότι κατά τη συνεδρίαση σημειώθηκαν κάποιες εσωτερικές τριβές μεταξύ του προέδρου και του προϊσταμένου της διεύθυνσης Συντήρησης, ονόματι Νίκου Κωνσταντινίδη ο οποίος προήχθη στη συγκεκριμένη θέση επί ημερών Παππά. Αφορμή αποτέλεσε ένα προ ημερών ενημερωτικό σημείωμα το οποίο απέστειλε ο Κωνσταντινίδης στον Καραμανλή, ενόψει της επίσκεψης του πρωθυπουργού στο υπουργείο Μεταφορών.

Σε αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων ότι, υπό προϋποθέσεις, είναι δυνατόν την 1η Σεπτεμβρίου ο ΟΑΣΘ να διαθέτει περί τα 400 με 420 μάχιμα λεωφορεία. «Και γιατί δεν το έκανες αυτό τόσο καιρό και μας άφησες να φτάσουμε από τα 400 λεωφορεία στα 250;» τον ρώτησε ενοχλημένος ο κυρ Στέλιος. Για να πάρει την απάντηση από τον Κωνσταντινίδη ότι μεταξύ των κινήσεων που θα κάνει θα είναι και αλλαγές προϊσταμένων προκειμένου να δουλέψει περισσότερο αποτελεσματικά το τμήμα των συνεργείων, προϊσταμένων τους οποίους, όμως, ο ίδιος είχε επιλέξει, όπως παρατήρησε κλείνοντας τη συζήτηση ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.