Skip to main content

Οι προτάσεις Χατζημανώλη για την επόμενη μέρα στον Τουρισμό

Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Θεσσαλονίκη Θετικά» παρουσιάζει τις προτεραιότητες για τον τουρισμό της πόλης.

Παγκόσμια καμπάνια για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό και έναν άτυπο φορέα (think tank)  για άμεση επικοινωνία όλων των φορέων προτείνει ο Στέφανος Χατζημανώλης, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Θεσσαλονίκη Θετικά», με επικεφαλής τον Μάκη Κυριζίδη.

Γεννημένος στην Κωνσταντινούπολη το 1967 και μεγαλωμένος στη Θεσσαλονίκη ο Στέφανος Χατζημανώλης αποφοίτησε από το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Είναι τουριστικός πράκτορας και αντιπρόεδρος του Ελληνοτουρκικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Βορείου Ελλάδος και ένας από τους πιο πλέον γνωστούς ανθρώπους του τουρισμού στην πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα. Εργάστηκε στην Τουρκία, τη Συρία, την Ιορδανία, την Αλβανία και το Ιράν, ενώ εργάζεται ως σύμβουλος τουριστικών επιχειρήσεων, ξενοδοχείων  και οργανισμών τουρισμού σε όλη  την Ελλάδα από το 1995.

-Επιλέξατε να είστε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Μάκη Κυριζίδη και το «Θεσσαλονίκη Θετικά». Γιατί;

«Θεωρώ ότι η υποψηφιότητα του Μάκη Κυριζίδη συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που με εκφράζουν για την επόμενη μέρα στον δήμο Θεσσαλονίκης».

-Ποιες θα είναι οι πρώτες προτεραιότητες για τον τουρισμό της πόλης αν εκλεγεί δήμαρχος ο Μάκης Κυριζίδης;

Οι προτεραιότητες στις τουριστικές δράσεις στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αφορούν την ενίσχυση της αναπτυξιακής ομάδας του δήμου τόσο σε έμψυχο δυναμικό με άτομα εγνωσμένης αξίας και γνώστες του αντικειμένου όσο και στην υλικοτεχνική υποδομή με την εξασφάλιση οικονομικών πόρων για την ανάπτυξη ενός σοβαρού πλάνου ανάπτυξης. Παράλληλα η οργάνωση και άμεση εκτέλεση ενός συγκεκριμένου σχεδίου λειτουργίας με συναινετικό τρόπο όλων των αντίστοιχων φορέων της πόλης αλλά και της Περιφέρειας(Οργανισμός Τουρισμού, CVB, Λέσχη Γαστρονομίας) με υποχρεωτικές συναντήσεις δύο φορές μηνιαίως με σκοπό την ανάπτυξη και απόδοση κοινού λόγου και σχεδιασμού σε όλα τα τουριστικά θέματα της πόλης. Τέλος ο συνδυασμός  και η παράλληλη ενσωμάτωση  των τμημάτων καθαριότητας και πρασίνου σε όλο τον τουριστικό στρατηγικό σχεδιασμό».

-Πώς κρίνετε τη διοίκηση Μπουτάρη; Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά της εν λόγω διοίκησης στον τουρισμό;

«Η διοίκηση Μπουτάρη είναι συνολικά επιτυχημένη στον τουριστικό τομέα δεδομένου ότι με τη βοήθεια και την αμέριστη συμπαράσταση μιας ομάδας εθελοντών, κατόρθωσε να εκτοξεύσει τις αφίξεις και τις διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη και να τοποθετήσει για πρώτη φορά την πόλη σε μία συγκεκριμένη ανοδική πορεία. Η έλλειψη πόρων, η απουσία εξειδικευμένου αριθμού στελεχών με άμεση τουριστική σχέση με το αντικείμενο, η δυστοκία στους τομείς της καθαριότητας, του πρασίνου και της γενικής ευταξίας στη πόλη αποτελούν αρνητικά σημεία στα οποία πρέπει άμεσα η επόμενη διοίκηση του δήμου να επέμβει με διορθωτικές κινήσεις».

-Αν γινόσασταν με κάποιο τρόπο υπουργός Τουρισμού, ποια θα ήταν τα τρία πρώτα πράγματα που θα κάνατε σε κεντρικό επίπεδο;

«Η παρουσία ενός ατόμου στη θέση του υπουργείου Τουρισμού ως υπουργός, πρέπει να αφορά το γενικό συντονισμό μιας σειράς δράσεων που σκοπό θα έχουν όχι μόνο τη στείρα και αρκετές φορές αναξιόπιστη αριθμητική παράθεση αφίξεων ξένων επισκεπτών, αλλά και την οργάνωση και διαχείριση αντίστοιχων συνθηκών έτσι ώστε να χαρούν και οι Έλληνες πολίτες  τη χώρα τους.

1. Θα πραγματοποιούσα σε συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών παγκόσμια καμπάνια σε κάθε πρωτεύουσα αρχικά των χωρών της ΕΕ και στη συνέχεια όλων των περιοχών του κόσμου (ΗΠΑ, Αυστραλία, Κίνα, Ινδία, κλπ ) παράθεσης  του ελληνικού πολιτισμού (ιστορία και τέχνη) σε συνδυασμό με την προβολή της ελληνικής γευσιγνωσίας. Ουσιαστικά μία κινητή έκθεση των σπουδαιότερων εκθεμάτων των ελληνικών μουσείων μέσα από μια διαδραστική και συμμετοχική (interactive) κίνηση.

2. Θα οργάνωνα άμεσα σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων (ΠΟΞ), τον ΗΑΤΤΑ (Ένωση Τουριστικών Γραφείων) και ασφαλιστικές εταιρείες, καμπάνια για την οργάνωση εκδρομικών πακέτων διακοπών για τους Έλληνες πολίτες στα ελληνικά τουριστικά θέρετρα(με τη διαδικασία του early booking).

3. Θα δημιουργούσα άμεσα έναν άτυπο φορέα (think tank) που θα περιλάμβανε ξενοδόχους, τουριστικούς πράκτορες, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες που σκοπό του θα είχε την άμεση επικοινωνία σε τακτική βάση με το υπουργείο και θα προσελάμβανα ικανό αριθμό προσωπικού, έτσι ώστε να λειτουργούν όλα τα μουσεία της χώρας στα αντίστοιχα ωράρια που πρέπει (από 14 ώρες όπως στην Ακρόπολη, τους Δελφούς, τη Κνωσό κλπ).