Skip to main content

Στη Θεσσαλονίκη φωτογράφιση μόδας για τη μεγαλύτερη εφημερίδα της Ολλανδίας (φωτο)

Η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε ως ταξιδιωτικός προορισμός στο γυναικείο περιοδικό Vrouw που κυκλοφορεί ως ένθετο της μεγαλύτερης Ολλανδικής εφημερίδας.

Την ομάδα παραγωγής φωτογράφισης μόδας του γυναικείου εβδομαδιαίου περιοδικού Vrouw που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο ως ένθετο περιοδικό με την εφημερίδα De Telegraaf, που είναι η μεγαλύτερη καθημερινή εφημερίδα στην Ολλανδία, και κάθε δύο μήνες σε πολυτελή έκδοση glossy με 124 σελίδες φιλοξένησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και την αναπληρώτρια διευθύντρια Άντζελα Τζίφα.

Η ομάδα παραγωγής τεσσάρων ατόμων συνοδευόμενη την art director Jolien Strookappe και την ταξιδιωτική αρθρογράφο Sabine Leenhouts επέλεξαν τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό «σκηνικό» φωτογράφισης μόδας αλλά και για την προβολή της Θεσσαλονίκης ως ταξιδιωτικό προορισμό.

Το έντυπο περιοδικό Vrouw, σύμφωνα με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει 1,2 εκατ. αναγνώστες μηνιαιώς και 1,8 εκατ. αναγνώστες μηνιαίως στην online έκδοσή του. Επίσης, σύμφωνα με τον ΟΤΘ, έχει 145.000 ακολούθους στο Facebook & 38.000 στο Instagram. Απευθύνεται σε γυναίκες σε ποσοστό 65% ηλικίας 30-55 ετών και υψηλού εισοδηματικού επιπέδου. Η πολυτελής glossy έκδοση έχει 350.000 αναγνώστες. Η απήχηση της glossy έκδοσης είναι τόσο μεγάλη που η αξία μίας σελίδας διαφήμισης ανέρχεται σε 24.983 ευρώ.

«Με τα δεδομένα αυτά η Θεσσαλονίκη προβάλλεται μέσα από την φωτογράφηση και την αρθρογραφία, στο δυναμικό γυναικείο κοινό που είναι και οι decision makers για τις οικογενειακές διακοπές», σημειώνεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

«Η προβολή της αρθρογραφίας γίνεται σε περίοδο ιδανική για την αύξηση των προκρατήσεων και επιπλέον θα έχει διάρκεια 4 μηνών με επαναλαμβανόμενη στόχευση, μέσω διαφορετικών μέσων και καναλιών. Η δημοσιογράφος Sabine Leenhouts που ταξίδεψε με την παραγωγή για την παραγωγή του τουριστικού άρθρου, συνεργάστηκε με τον Οργανισμό Τουρισμού για το περιεχόμενο της φωτογράφισης αλλά και για τα σημεία της πόλης που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια των τεσσάρων μηνών», καταλήγει η ανακοίνωση.