Σάββατο 20 Ιουλίου 2019
x

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ ΤΟΥ FRANCE 2

Για τρεις ημέρες το συνεργείο θα καλύψει την πολιτισμική ζωή της πόλης και τη γαστρονομία, με στόχο την προβολή της πόλης.

Το Τμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, θα φιλοξενεί τις επόμενες ημέρες στη Θεσσαλονίκη δύο ιδιαίτερα ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων, από Γαλλία και Γερμανία.

Τηλεοπτικό συνεργείο του Γαλλικού τηλεοπτικού Δικτύου France 2, βρίσκεται από σήμερα στη Θεσσαλονίκη, για την κάλυψη ταξιδιωτικού ρεπορτάζ στο τηλεοπτικό μαγκαζίνο του Δικτύου “C’ est au programme”.

Για τρεις ημέρες το συνεργείο θα καλύψει την πολιτισμική ζωή της πόλης και τη γαστρονομία, με στόχο την προβολή της πόλης σε ένα ευρύ κοινό της Γαλλικής επικράτειας.

Η παραπάνω επίσκεψη πραγματοποιείται με τη συνεργασία του Γραφείου ΕΟΤ Γαλλίας.

Ταυτόχρονα, από αύριο και για 4 ημέρες θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, ομάδα Γερμανών φωτογράφων, οι οποίοι θα κληθούν να καταγράψουν τους ρυθμούς της πόλης, τον πολιτισμό της, τη γαστρονομία, το θαλάσσιο μέτωπο, ώστε οι φωτογραφίες αυτές να αποτελέσουν το υλικό προβολής της πόλης μέσα από τις επίσημες σελίδες της Γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa.

Η πόλη της Θεσσαλονίκης επιλέχθηκε από τη Lufthansa, ως πόλη προορισμός για τον μήνα Ιούνιο και θα προβάλλεται από όλα τα δίκτυα και ψηφιακά κανάλια της εταιρείας από τις 3 έως τις 16 Ιουνίου.

Η Θεσσαλονίκη μετά από σκληρή δουλειά πολλών με ηγέτη της προσπάθειας αυτής τη δημοτική αρχή της πόλης, έχει καταφέρει να μπει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και να είναι πλέον ένας πολύ ενδιαφέρον ανερχόμενος προορισμός.

«Δυο πολύ σημαντικοί παράγοντες διαμόρφωσης παγκόσμιας γνώμης, το γαλλικό κανάλι France 2 και ο αεροπορικός κολοσσός Lufthansa, θα βρίσκονται υπό τη φροντίδα των ανθρώπων της διοίκησης του δήμου στη Θεσσαλονίκη για να περιηγηθούν, να τη φωτογραφίσουν, να αφουγκραστούν τις ιστορίες της και να τις μεταφέρουν στο διεθνές κοινό. Η εμπιστοσύνη που δείχνει ο ΕΟΤ και οι άνθρωποι του καναλιού και της γερμανικής εταιρείας στα στελέχη του δήμου Θεσσαλονίκης για την καταγραφή της εμπειρίας τους, είναι μια επιβράβευση για όλους εμάς που τα τελευταία χρόνια δουλεύουμε για την προβολή και ανάδειξη της Θεσσαλονίκης στο διεθνές στερέωμα», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ