Skip to main content

Η Θεσσαλονίκη συστήνεται στην τουριστική αγορά της Ινδίας

Μέσω της έκθεσης SATTE ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε τα αξιοθέατα και τις υποδομές της πόλεις στους Ινδούς επαγγελματίες.

Μετά την επιτυχημένη παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στη διαδικτυακή διοργάνωση ASTA Global LIVE 2020, που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο, προωθώντας την Ελλάδα και την πόλη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό στους tour operators και διοργανωτές ταξιδιών των Η.Π.Α., ο επόμενος στόχος είναι η τουριστική αγορά της Ινδίας.
 
Για πρώτη φορά, και λόγω της υφιστάμενης κατάστασης, η διεθνής έκθεση τουρισμού SATTE πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά (5 και 6 Οκτωβρίου). Η Ομοσπονδία FedHATTA με την συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ετοίμασαν μια δυναμική παρουσίαση, η οποία περιελάβανε έξι εκθεσιακά ψηφιακά περίπτερα, παραγωγή βίντεο ειδικά για την ινδική αγορά, και ψηφιακών εντύπων τα οποία απευθύνονται στους επαγγελματίες του τουρισμού της Ινδίας, προωθώντας την Ελλάδα.
 
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε τα αξιοθέατα και τις υποδομές της Θεσσαλονίκης στο ψηφιακό έντυπο GREECE ON AIR, στις σελίδες 76-81.