Skip to main content

Η τουριστική βιομηχανία δίνει ραντεβού από 8 έως 10 Νοεμβρίου στη ΔΕΘ

Από 8 έως 10 Νοεμβρίου το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης θα φιλοξενήσει τις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia στις εγκαταστάσεις του.

Από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου η τουριστική βιομηχανία δίνει το ετήσιο ραντεβού της στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και στέλνει αισιόδοξα μηνύματα για την ανάπτυξη του τουρισμού.  

Οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia συγκεντρώνουν όλους τους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες του κλάδου, αλλά και τις νεότερες εξελίξεις στον εξοπλισμό των ξενοδοχειακών μονάδων, στην εστίαση και στην καφεστίαση.

Η Philoxenia με συνέπεια και συνέχεια αποτελεί εδώ και 35 χρόνια ουσιαστικό θεμέλιο για το εγχώριο τουριστικό επιχειρείν, συγκεντρώνοντας όλα τα καινοτόμα στοιχεία και τις καινούργιες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας.

Η έκθεση ενσωματώνει πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις με θεματικές παρουσιάσεις, ημερίδες και δράσεις, ενώ στην φετινή διοργάνωση αντιπροσωπεύονται όλοι οι τουριστικοί προορισμοί, καθώς παρούσες είναι και οι 13 Περιφέρειες της χώρας, πολλοί Δήμοι, αλλά και ένα μεγάλο τμήμα του ξενοδοχειακού επιχειρείν.

Η 35η Philoxenia έχει άμεσους εκθέτες από 17 χώρες, για πρώτη φορά εκπροσωπούνται διεθνείς προορισμοί, όπως η Πολωνία και το Νεπάλ, ενώ Τιμώμενη Χώρα είναι η Πολωνία, Τιμώμενος Δήμος η Τρίπολη και Τιμώμενη Περιφέρεια η Θεσσαλία.



Αξιοσημείωτη είναι η ιδιαίτερη παρουσίαση της ψηφιακής κατεύθυνσης του τουρισμού στην έκθεση, ενώ start-ups θα συμμετάσχουν μέσω του project Digital Greece και του accelerator Capsule-T Travel & Hospitality Accelerator του ΞΕΕ.

Οι προσκεκλημένοι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες της Philoxenia (hosted buyers) είναι συνολικά 210 από 37 χώρες και της Hotelia 166 από 20 χώρες.

Μεταξύ των πολλών παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia ξεχωρίζει το Συνέδριο της, που φέτος θα διερευνήσει το ρόλο που παίζει το «σκοτεινό παρελθόν» ενός τόπου-προορισμού στη δημιουργία ελκυστικών αφηγημάτων και στην τουριστική εκμετάλλευση αυτών (Dark Tourism), κυρίως σε τοπικό επίπεδο, προσκαλώντας αξιόλογους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Hotelia έχει άμεσους ξένους εκθέτες από 3 χώρες, έμμεσους ξένες εκθέτες από 18 χώρες και απευθύνεται σε ξενοδόχους, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, τεχνικές εταιρείες, καθώς και επαγγελματίες από τους χώρους της εστίασης, της καφεστίασης και του τουρισμού.



Οι παράλληλες εκδηλώσεις αποτελούν ζωτικό κομμάτι της, αφού περιλαμβάνουν σειρά από επίκαιρα events και καταγράφουν προσέλευση εμπορικών επισκεπτών από τα Βαλκάνια.

Ειδικότερα, στην ενότητα All About Gastronomy θα πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις: α) Nutritious reservation: κάντε την κράτησή σας σε ένα θρεπτικό ταξίδι στους ελληνικούς θησαυρούς, β) Nutritious Reservations’ bar: Επιλεγμένα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, δυναμικοί παραγωγοί, μοναδικές δημιουργίες από ομάδα chef, προγραμματισμένα γεύματα και λεπτομερής παρουσίαση των προϊόντων, συνθέτουν αυτό το θρεπτικό ταξίδι & γ) Nutritious Reservations’ Speeches: Υγεία, διατροφή, αειφορία, «πράσινες πρακτικές», περιβαλλοντικό αποτύπωμα, «πράσινες» πιστοποιήσεις & νομοθεσία, αλλά και wellness ιδέες που μπορούν και θα έπρεπε να ενσωματωθούν στην τουριστική φιλοξενία της νέας εποχής.

Η ενότητα “All About Café” είναι ειδικά αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ. Φέτος θα αποτελείται από τις παρακάτω εξειδικευμένες υποενότητες: α) All About Café - The Workshops, β) All About Café - The Cup Tasting Spot & γ) All About Café - Latte Art ThrowDown competition.

A unique VR accommodation experience - Η τεχνολογία μέσα από την αρχιτεκτονική και το design. Μέσω τεχνολογιών VR και AR παρέχεται στους εν δυνάμει επισκέπτες μία εμπειρία η οποία καλύπτει όλα τα στάδια του customer journey, πολύ πριν από την άφιξη στο ξενοδοχείο, από τη στιγμή ακόμα που βρίσκονται στο σπίτι τους. Ο χώρος ο οποίος παρουσιάζεται στην έκθεση αποτελείται από ένα φυσικό δωμάτιο ξενοδοχείου και παράλληλα από έναν αντίστοιχο εικονικό χώρο, ολοκληρώνοντας έτσι την όλη εμπειρία της επίσκεψης.