Skip to main content

Η Watt+Volt βάζει στόχο τους 500.000 πελάτες ως το 2022

Στη Θεσσαλονίκη το πρώτο κατάστημα του εναλλακτικού παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας. Δηλώσεις του CEO της εταιρείας κ. Αναστασίου Παπαναγιώτου.

Από τη Θεσσαλονίκη και από το πρώτο κατάστημά της, πανελλαδικά, η Watt+Volt, ιδιώτης πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, αρχίζει την προσπάθεια για τη δημιουργία ενός δικτύου σημείων λιανικής σε όλη τη χώρα, που στο τέλος του 2019 προβλέπεται να αριθμεί 100 καταστήματα.

Όπως δήλωσε με την ευκαιρία των εγκαινίων του κεντρικού καταστήματος Θεσσαλονίκης, ο κ. Αναστάσιος Παπαναγιώτου, CEO του εναλλακτικού παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος, στόχος του business plan της Εταιρείας είναι να αυξήσει τους περίπου 40.000 πελάτες που έχει σήμερα, σε 500.000 έως το 2022, στοχεύοντας παράλληλα να είναι η επιχείρηση που θα διακριθεί στο «internet of energy» φέρνοντας τον καταναλωτή κοντά στην ιδέα και στις πρακτικές της ενεργειακής εξοικονόμησης.

Για τη δημιουργία αυτού του δικτύου λιανικής, η Watt+Volt, που ήδη έχει αναπτύξει δίκτυο συνεργατών, πρόκειται να ανοίξει 10 μεγάλα εταιρικά καταστήματα και επιπλέον 90 με τη μέθοδο του franchising, στη διάρκεια τριετίας. Έτσι, το κατάστημα Θεσσαλονίκης είναι flagship store για την περιοχή, ενώ το εταιρικό της Αθήνας θα ανοίξει το Σεπτέμβριο.

Η Watt+Volt, που έχει δημιουργήσει θυγατρικές σε Βουλγαρία και Σερβία, έχει άδεια δραστηριοποίησης στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας και δεν σχεδιάζει να επεκταθεί στην παραγωγή, κάτι που αν στο μέλλον γίνει, θα είναι το αποτέλεσμα εισόδου στην αγορά των ΑΠΕ, όπως είπε ο κ. Παπαναγιώτου.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Watt+Volt θεωρεί ότι πλέον, μετά και τις αλλαγές που έχουν γίνει στο πλαίσιο λειτουργίας των παρόχων ενέργειας, μπορούν οι ιδιώτες, να προσεγγίσουν αποτελεσματικότερα τους καταναλωτές, επιχειρήσεις και νοικοκυριά, με την Εταιρεία να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη λιανική.

«Θεωρώ ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας θα κριθεί στην εξυπηρέτηση και στις υπηρεσίες που θα παρέχονται στον καταναλωτή και όχι τόσο στην τιμή, καθώς οι ιδιώτες πάροχοι προσφέρουμε μεν χαμηλότερες τιμές, από τη ΔΕΗ αλλά όχι με μεγάλες αποκλίσεις στα τιμολόγιά μας. Ο ανταγωνισμός θα κριθεί εν μέρει στις τιμές αλλά κυρίως στην ενεργειακή διαχείριση, δηλαδή στην ολοκληρωμένη διαχείριση που επιτρέπει την εξοικονόμηση ενέργειας», εξήγησε ο κ. Παπαναγιώτου.

Μεγάλη έμφαση, έδωσε ο κ. Παπαναγιώτου στη «Smart Watt», γιατί είναι η πρόταση της Εταιρείας για το «έξυπνο σπίτι», καθώς προσφέρει εξοικονόμηση ενεργειακή, άνεση και ασφάλεια στους χρήστες. Σημειώνεται ότι από τον Οκτώβριο του 2016, η Eταιρεία έχει εγκαταστήσει το «Smart Watt» σε 2.000 σπίτια, μέσω ενός προγράμματος προωθητικού με το οποίο δίνεται δωρεάν η πύλη του συστήματος και μία λάμπα led όπως και έκπτωση 25% για τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος (π.χ. λάμπες και αισθητήρες).

Θα πρέπει, εν παρενθέσει, να σημειωθεί ότι η Εταιρεία το 2015 πήρε άδεια προμηθείας φυσικού αερίου, δραστηριότητα που σύντομα, όπως σημειώνεται σε εταιρικό ενημερωτικό, θα εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της.

 Κωνσταντίνος Αρβανίτης, υπεύθυνος ανάπτυξης