Skip to main content

Ηχοπετάσματα στην Περιφερειακή και στον δρόμο Θεσσαλονίκης – Μουδανιών

Σε ποια τμήματα τοποθετούνται. Ακολουθεί η δυτική περιφερειακή. Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια και η εξυγίανση του δυτικού παράκτιου μετώπου.

Ηχοπετάσματα στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης και στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών θα τοποθετήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον έντονο κυκλοφοριακό θόρυβο και την ηχορύπανση στις γύρω κατοικημένες περιοχές.

Τα ηχοπετάσματα θα τοποθετηθούν στο τμήμα της περιφερειακής οδού από τα Κωνσταντινουπολίτικα (κόμβος Κ10) έως τη συμβολή της με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών (Κ12), όπως και σε τμήμα της εθνικής οδού προς τα Νέα Μουδανιά, από τον Κ12 έως και τον κόμβο της Βούλγαρη.

Στη σημερινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής εγκρίθηκε η σχετική πρόταση για τη χρηματοδότηση των παρεμβάσεων, που θα υλοποιήσει η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στελέχη της Διεύθυνσης, εκπονήθηκαν οι απαιτούμενες μελέτες και ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες, που απαιτούνται, προκειμένου να είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί το έργο.

Στόχος είναι μετά την τοποθέτηση των ηχοπετασμάτων να βελτιωθεί η καθημερινότητα των κατοίκων και η ποιότητα ζωής στις περιοχές πέριξ των δυο δρόμων. Μάλιστα, θα υπάρξει και δεύτερη φάση τοποθέτησης ηχοπετασμάτων, σύμφωνα με το σχεδιασμό, στο δυτικό τμήμα της περιφερειακής οδού, μετά την ολοκλήρωση των έργων που ολοκληρώνονται εκεί για τους ανισόπεδους κόμβους.

«Ναι» στην εξυγίανση του δυτικού παράκτιου μετώπου

Επίσης, η Μητροπολιτική Επιτροπή ενέκρινε και τη χρηματοδότηση της εξυγίανσης και αποκατάστασης του υπεδάφους και των υπόγειων νερών στην ευρύτερη περιοχή των δήμων Θεσσαλονίκης, Αμπελοκήπων – Μενεμένης και Δέλτα, που είναι μέρος του σχεδίου για την ανάπλαση και ανάδειξη του δυτικού παράκτιου μετώπου της Θεσσαλονίκης.

Μια περιοχή που αποτελεί τη «χαβούζα» της Θεσσαλονίκης, με τεράστια περιβαλλοντικά προβλήματα, παρότι προνομιούχα. Είναι η περιοχή, όπου η ρύπανση συνεχίζεται αφενός λόγω του Δενδροποτάμου, αφετέρου λόγω του χάους που άφησαν πίσω τους τα βυρσοδεψεία και λειτουργούσες μονάδες.