Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021
x

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΔΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η εφαρμογή αυτή αποτελεί μια ακόμη προσπάθεια του Δήμου για την αντιμετώπιση της κατάληψης των δημοσίων χώρων, τόνισε ο Αντιδήμαρχος Πέτρος Λεκάκης.

Μια νέα ηλεκτρονική υπηρεσία στους πολίτες, που αφορά στην έκδοση και τον έλεγχο των τραπεζοκαθισμάτων και της κατάληψης των δημοσίων χώρων από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στους δρόμους και τις πλατείες της πόλης προσφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η υπηρεσία είναι προσβάσιμη σε όλους μέσω της ιστοσελίδας opengov.thessaloniki.gr/ και συγκεκριμένα στον υποσύνδεσμο: http://opengov.thessaloniki.gr/e-ypiresies/stores1/k-y-e , όπου ο πολίτης μπορεί να ενημερωθεί για τις άδειες λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κοινόχρηστου χώρου. Ο πολίτης θα βρει αναρτημένες 19.368 άδειες ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων, εκ των οποίων περισσότερες από 500 συνοδεύονται ήδη και από τις άδειες κοινόχρηστου χώρου (η διαδικασία «φόρτωσης» των σχετικών αδειών κοινόχρηστου χώρου συνεχίζεται καθημερινά και ο αριθμός αυτός αυξάνεται διαρκώς).

Πρόκειται για μια web υπηρεσία μέσω της οποίας οποιοσδήποτε πολίτης θα είναι σε θέση να τσεκάρει από το κινητό του τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή εάν κάποιο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος αναπτύσσει νόμιμα ή όχι τα τραπεζοκαθίσματα στον κοινόχρηστο χώρο που του έχει παραχωρηθεί.

Η εφαρμογή αυτή, όπως τόνισε ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Πέτρος Λεκάκης, αποτελεί μία ακόμη προσπάθεια της διοίκησης του Δήμου προς την κατεύθυνση αντιμετώπισης του μεγάλου προβλήματος που αφορά την κατάληψη των δημοσίων χώρων.

«Στο site του Δήμου Θεσσαλονίκης βρίσκονται σκαναρισμένες όλες οι άδειες λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Αυτό σημαίνει ότι κάθε πολίτης θα έχει τη δυνατότητα μέσα από την άδεια να βλέπει πόσοι καθήμενοι μπορούν να βρίσκονται μέσα στο κατάστημα και πόσοι στον εξωτερικό του χώρο και φυσικά να ελέγχει σε pdf την εγκεκριμένη κάτοψη κατάληψης του κοινόχρηστου χώρου», τόνισε ο Αντιδήμαρχος και κατέληξε. «Πλέον, οι πολίτες αλλά και οι υπηρεσίες μας θα έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν ανά πάσα ώρα και στιγμή τι είναι νόμιμο και τι παράνομο».

Για το ίδιο θέμα από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών Νίκος Φωτίου επισήμανε. «Η συγκεκριμένη υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να προστατεύσουν οι ίδιοι το δημόσιο χώρο, καθώς αυτός ο χώρος δεν ανήκει σε αυτούς που κατέχουν ή λειτουργούν τα όποια καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος αλλά ανήκει σε όλους μας. Είναι υποχρέωση και δικαίωμα όλων μας να προστατεύσουμε το δημόσιο χώρο».




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ