Skip to main content

Ημερίδα Voria: Ο ΟΑΣΘ προκηρύσσει 250 θέσεις για οδηγούς μέσω ΑΣΕΠ

Τι είπε για τους τρεις βασικούς άξονες για το μέλλον του Οργανισμού ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης.

Τους τρεις βασικούς άξονες για το μέλλον του ΟΑΣΘ ανέξειξε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Σάββας Παναγιωτίδης από το βήμα της ημερίδας της Voria.gr με θέμα «Κυκλοφοριακό Θεσσαλονίκης και αστικές συγκοινωνίες», που πραγματοποιείται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Παναγιωτίδης κατηγόρησε το παλαιό καθεστώς του ΟΑΣΘ, κάνοντας λόγο για τρομερή κατασπατάληση, αδικαιολόγητα υψηλές επιδοτήσεις, ρεμούλες, απευθείας αναθέσεις, εξαφανισμένο απόθεμα και απώλεια δισεκατομμυρίων, μέσα από ένα οικονομικό, διαχειριστικό και πολιτικό σκάνδαλο, ένα όργιο καταλήστευσης του δημόσιου πλούτου.

Τα έσοδα του ΟΑΣΘ δεν είναι υπό κατάρρευση και ο μέσος όρος των κυκλοφορούντων οχημάτων είναι 400, είπε ο κ. Παναγιωτίδης, κάνοντας ακόμη και λόγο για «κεφαλοκυνηγούς» από την πρώην διοίκηση του ΟΑΣΘ σε ό,τι αφορά στους ανέργους.

Κατήγγειλε 15 βουλευτές που στο παρελθόν ζητούσαν διορισμούς ημετέρων. «Ο Οργανισμός απαξιώθηκε και τα ταμεία του ήταν άδεια. Αυτά παραλάβαμε. Πήραμε τα κλειδιά του ΟΑΣΘ και 600 λεωφορείων, από τα οποία μόλις 245 ήταν σε κίνηση. Ο ΟΑΣΘ όδευε προς το κλείσιμο και με αυτό το ενδεχόμενο αναμετρηθήκαμε. Με υπέρογκα χρέη και με δικαστικές καταδίκες. Σήμερα αποκαταστάθηκε η κανονικότητα στις πληρωμές των εργαζομένων, αποκαταστάθηκε και η αξιοπιστία με τους προμηθευτές και υπάρχει 90% επάρκεια σε ανταλλακτικά, με τεράστια εξοικονόμηση για το Ελληνικό Δημόσιο», υπογράμμισε.

Μάχιμα είναι 475 λεωφορεία, είπε ο κ. Παναγιωτίδης, όμως οι πληγές είναι ακόμη μεγάλες για το στόλο, το προσωπικό και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών. «Οι ελλείψεις είναι υπαρκτές. Αποχώρησαν 275 οδηγοί και δεν έγινε στο παρελθόν καμιά προσπάθεια αναπλήρωσής τους. Προκηρύσσουμε διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ για 250 οδηγούς, που θα δώσει ανάσα στον Οργανισμό και την πόλη. Χρειάζεται όμως και συνολικό σχέδιο μετακινήσεων σε όλο το νομό, για να σταματήσουν και οι αρρυθμίες στα δρομολόγια και η επιβάρυνση του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Ο πολίτης πρέπει να μάθει και στη νοοτροπία της μετεπιβίβασης. Χρειάζεται ένας διεθνής διαγωνισμός για ένα ενιαίο σχεδιασμό μεταφορών. Υπογράφηκε μνημόνιο για πρότζεκτ 40 εκ. ευρώ με τρεις βασικούς άξονες: ψηφιοποίηση ΟΑΣΘ, η εγκατάσταση υπερσύγχρονου συστήματος τηλεματικής με διπλασιασμό των έξυπνων στάσεων και η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου», εξήγησε ο κ. Παναγιωτίδης.