Skip to main content

Ιστορική μέρα για τον ΠΑΟΚ: Ψηφίστηκε η τροπολογία για τη Νέα Τούμπα

Όπως προβλέπεται στην τροπολογία, που κατατέθηκε χθες και ψηφίστηκε σήμερα, η κατασκευή του νέου γηπέδου θα πρέπει να προχωρήσει στα επόμενα 4 χρόνια

Ψηφίστηκε σήμερα επί της αρχής από την Ολομέλεια της Βουλής η τροπολογία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας που αφορά την κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ στην Τούμπα

Πρόκειται για την τροπολογία του Πάνου Καμμένου που κατατέθηκε σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Πολιτισμού στο πλαίσιο της συζήτησης: «Ίδρυση Μητροπολιτικού Οργανισμού Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης».

Όπως προβλέπεται στην τροπολογία για την παραχώρηση του οικοπέδου γύρω από το γήπεδο, που κατατέθηκε χθες και ψηφίστηκε σήμερα, η κατασκευή της Νέας Τούμπας θα πρέπει να προχωρήσει στα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλιώς η παραχώρηση αναιρείται.

«Με κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών, Εθνικής Άμυνας, Οικονομικών, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Περιβάλλοντος και Ενέργειας αίρεται η παραχώρηση σε περίπτωση που δεν έχει εκπληρωθεί ο σκοπός της παραχώρησης μετά την πάροδο τεσσάρων τεσσάρων ετών από την έκδοση του προεδρικού διατάγματος της παρ. 7», αναφέρεται.

 

Μπορεί να πάρει επιπλέον εκτάσεις από τον δήμο

Μάλιστα, η διάταξη δίνει τη δυνατότητα στον Δικέφαλο του Βορρά να του παραχωρηθεί από τον δήμο Θεσσαλονίκης «οποιαδήποτε όμορη έκταση του Δήμου και να συνενωθεί με το παραχωρούμενο ακίνητο».

Ό,τι κτίσμα αποφασίσει να κατεδαφίσει ο ΠΑΟΚ εντός του χώρου που παραχωρείται θα γίνει «με αποκλειστική ευθύνη, μέριμνα και έξοδά του».

Στα 40 μ. το ύψος, τουλάχιστον 600 θέσεις πάρκινγκ

Ακόμη, το ύψος του νέου γηπέδου δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 40 μέτρα, με εξαίρεση το ύψος των πυλώνων φωτισμού. Η αλλαγή του επιτρεπόμενου ύψους δόμησης ήταν ένα από τα βασικά αιτήματα των «ασπρόμαυρων», αφού, με βάση τα μέχρι σήμερα ισχύοντα, το κτίσμα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 35 μέτρα. Το μέγιστο ποσοστό κάλυψης της επιφάνειας του χώρου παραμένει στο 35%, ο συντελεστής δόμησης στο 1,8 και ο συντελεστής κατ' όγκον εκμετάλλευσης σε 4,5, όπως δηλαδή είχε οριστεί με απόφαση της υφυπουργού Περιβάλλοντος Ροδούλας Ζήση στις 11 Δεκεμβρίου του 2003, όταν το γήπεδο του ΠΑΟΚ αποφασίστηκε να λειτουργήσει ως προπονητήριο των ποδοσφαιρικών ομάδων που συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

Τέλος, σύμφωνα με την τροπολογία, ο αριθμός των θέσεων στάθμευσης των αυτοκινήτων ορίζεται κατ' ελάχιστον στις 600 θέσεις. Από αυτές 200 θέσεις πρέπει να βρίσκονται εντός χώρου των νέων εγκαταστάσεων ή σε άμεση επαφή με αυτές και οι υπόλοιπες 400 θέσεις πρέπει να βρίσκονται σε ιδιόκτητο ή δημόσιο ή δημοτικό ακίνητο που να μην απέχει από τις εξυπηρετούμενες εγκαταστάσεις περισσότερα από 1.000 μέτρα και οι οποίες θα πρέπει να έχουν εξασφαλιστεί κατά την έκδοση της άδειας λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Η διάταξη έχει ισχύ 99 χρόνων.

Ο εκπρόσωπος του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ στο ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Δημοκράτης Παπαδόπουλος, δήλωσε αναφορικά με την ψήφιση:

Εκπροσωπώντας τη μεγάλη οικογένεια του ΠΑΟΚ. χαιρετίζω τη σημερινή πρωτοβουλία της κυβέρνησης και προσωπικά του Πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα. του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Πάνου Καμμένου. της αξιωματικής αντιπολίτευσης καθώς και όλων των κομμάτων του ελληνικού κοινοβουλίου για τη στήριξή τους στη νομοθετική ρύθμιση, που είναι απαραίτητη για την κατασκευή του νέου Γηπέδου της Τούμπας.

Είμαι ευτυχής, που σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος αντιλήφθηκε το δίκαιο του αιτήματος του ΠΑΟΚ, ο οποίος αποτελεί από την ίδρυσή του το 1926 έως και σήμερα φωτεινό φάρο για τον ελληνικό αθλητισμό και την ελληνική κοινωνία.

Η σημερινή υπερψήφιση της τροπολογίας αποτελεί το πρώτο βήμα προκειμένου ένα όνειρο ετών να πάρει σάρκα και οστά.

Από την πλευρά του ΠΑΟΚ υποσχόμαστε ότι το νέο γήπεδο. στόχος μας είναι, να αποτελεί σημείο αναφοράς για την πόλη. που Θα την προβάλλει ακόμα περισσότερο τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

Τίποτα δεν τελειώνει σήμερα, σήμερα όλα αρχίζουν!

Το τέλος αυτής της διαδρομής Θα είναι το σφύριγμα του διαιτητή στο εναρκτήριο λάκτισμα του πρώτου αγώνα στη νέα Τούμπα...