Skip to main content

ΔΕΔΔΗΕ: Δεν θα χρεωθούν οι κλήσεις στο 11500 στην κακοκαιρία

O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας δήλωσε πως αυτή η πρόβλεψη συζητήθηκε εξαρχής λόγω του αυξημένου κόστους των κλήσεων

Στη κάλυψη του ποσού που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου θα προχωρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας δήλωσε πως «από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία "Μήδεια" να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος».

«Συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο», συμπλήρωσε.

Ο διευθύνων σύμβουλος Α. Μάνος από την πλευρά του τόνισε ότι «ο ΔΕΔΔΗΕ με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».