Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020
x

ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ BRAND ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πρόσκληση στους επίσημους φορείς αλλά και όλους τους Θεσσαλονικείς να αγκαλιάσουν το νέο σύμβολο της πόλης απηύθυνε ο Γιάννης Μπουτάρης.

Πρόσκληση στους επίσημους φορείς αλλά και όλους τους Θεσσαλονικείς να αγκαλιάσουν το νέο σύμβολο της πόλης, να το χρησιμοποιούν και να το προβάλλουν με κάθε τρόπο απηύθυνε ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Γιάννης Μπουτάρης κατά την παρουσίαση του νέου τουριστικού σήματος την περασμένη εβδομάδα.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν Γενικοί και Επίτιμοι Πρόξενοι, Δήμαρχοι, Πρόεδροι Επιμελητηρίων, φορέων, συλλόγων και πλήθος κόσμου. Το νέο λογότυπο αποτελείται από μια καρδιά με πολύχρωμες ψηφίδες που δημιουργούν ένα σύνθετο μωσαϊκό της πόλης και το μήνυμα «Many stories, one heart». Ιστορίες ξεχωριστές που όλες μαζί «χτυπούν» σε μια καρδιά, την καρδιά της πόλης.

Ο κύριος στόχος, όπως εκφράστηκε από τον πρόεδρο του Οργανισμού και δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, τον αν. πρόεδρο και αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπρόεδρο του Οργανισμού και Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων, Τέλη Θωμόπουλο, είναι η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλονίκης, ως ολοκληρωμένου τουριστικού προορισμού.

«Είμαστε η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που δημιουργήσαμε τουριστική ταυτότητα και τουριστικό σήμα, στο πλαίσιο της οργανωμένης και συγκροτημένης προβολής της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού. Η σημερινή μας συνάντηση έχει ως στόχο να σας παρουσιάσουμε αυτό το σήμα προκειμένου να το αγκαλιάσετε και να το υιοθετήσετε, χρησιμοποιώντας το σε όλες τις εξωστρεφείς σας δράσεις. Μόνο αν εργαστούμε όλοι μαζί, θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ισχυρό brand name για τη Θεσσαλονίκη και να πετύχουμε την αύξηση της τουριστικής μας κίνησης που θα λειτουργήσει προσθετικά στην τοπική μας οικονομία» τόνισε ο αν. Πρόεδρος του Οργανισμού Απόστολος Τζιτζικώστας.

«Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα, ο επιχειρηματικός σχεδιασμός  και η δημιουργία ενός σωστού branding  για τη Θεσσαλονίκη ήρθαν στην κατάλληλη στιγμή. Το νέο «πρόσωπο» της πόλης θα συμβάλλει στην εξωστρέφεια και θα καταστήσει τη Θεσσαλονίκη αναγνωρίσιμη διεθνώς. Θα εδραιώσει την παρουσία της σε παγκόσμιο επίπεδο και φυσικά, θα ενισχύσει αυτό που είναι το ζητούμενο,  δηλαδή την αύξηση του τουριστικού ρεύματος και την άνθηση της τοπικής οικονομίας» σημείωσε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Αριστοτέλης Θωμόπουλος.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ