Skip to main content

Καμπάνια του ΕΕΘ για την επανεκκίνηση της αγοράς (video)

Στις δράσεις της καμπάνιας περιλαμβάνονται τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ που θα προβληθούν για τη στήριξη του λιανεμπορίου.

Καμπάνια δράσεων για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων και των συνοικιακών αγορών με την ευκαιρία της επανέναρξης των δραστηριοτήτων του λιανεμπορίου και το άνοιγμα της αγοράς ξεκινά το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Στις δράσεις περιλαμβάνονται τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ που θα προβληθούν σε σταθμούς της Θεσσαλονίκης ενώ δημιουργήθηκε και αφίσα για να αναρτηθεί στα καταστήματα ώστε να επισημαίνει τα προστατευτικά μέτρα αλλά και τον επιτρεπόμενο αριθμό εισερχομένων σε αυτά.



Στόχος, όπως αναφέρει το ΕΕΘ σε ανακοίνωσή του, είναι να «ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο, συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα».