Skip to main content

Καραγιάννης: Μετρό το 2023 - Τελείωνει η ταλαιπωρία στον δρόμο για Χαλκιδική

Ο γενικός γραμματέας μίλησε στην ΕΡΤ3 για τα εν εξελίξει έργα υποδομής που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα.

Για το ολιστικό σχέδιο της κυβέρνησης με τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και τη δημοσιογράφο κ. Σύνθια Σάπικα, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Εκτός από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε, συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα έργα, με τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, να τηρούνται στο ακέραιο, επισημαίνοντας ότι λύνονται όλα τα χρόνια προβλήματα της Θεσσαλονίκης.

«Αναβαθμίζουμε τις ζωές των πολιτών της Θεσσαλονίκης με έργα ουσίας όχι βιτρίνας», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας.

Αναφερόμενος στο Flyover, τόνισε πως η β’ φάση του διαγωνισμού θα προχωρήσει τον Ιούνιο και «τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου. Επίσης, συνεχίζουμε με τα αντιπλημμυρικά αλλά και κτηριακά έργα, όπως το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ», σημείωσε.

Δήλωσε πως «το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό», τονίζοντας πως το έργο συνεχίζεται κανονικά, παρά τη μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για τον σταθμό «Βενιζέλου» λόγω CΟVID ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα «τρέξει» ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας.

«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ό,τι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα ολοκληρωμένο Μετρό, ένα Μετρό που της αξίζει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη και 6 μήνες μετά θα μπει και η Καλαμαριά» συμπλήρωσε.

Αναφορικά με τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά, ανέφερε πως είναι ένα έργο το οποίο ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς οι οποίοι κατευθύνονται προς Χαλκιδική για τουλάχιστον μια δεκαετία.

«Ήταν από τις πρώτες μας προτεραιότητες. Ήδη έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και μέσα στο επόμενο 18μηνο το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.

Μάλιστα, όπως είπε γνωρίζει πολύ καλά τι γίνεται και πόσο ταλαιπωρούνται οι πολίτες, ειδικά το καλοκαίρι, στο συγκεκριμένο κομμάτι που δεν ξεπερνάει τα 800 μέτρα.

«Και εγώ Θεσσαλονικιός είμαι και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα ληφθούν όλες οι πρόνοιες και οι παρεμβάσεις μας ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι Θεσσαλονικείς αυτό το καλοκαίρι», είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

Για την οδική ασφάλεια στον δρόμο Θεσσαλονίκη – Πολυγύρου σημείωσε πως και το έργο αυτό προχωρά κανονικά βάσει του σχεδιασμού, «αφού υπάρχει η προκήρυξη και ο εργολάβος».

Για τις συνδέσεις 6ου Προβλήτα (οδική και σιδηροδρομική) ανέφερε πως θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα «πέσουν» οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει, ενώ συμπλήρωσε: «Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».

Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.