Skip to main content

Καραγιάννης: Το flyover αλλάζει την αρχιτεκτονική μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη

Ο γ.γ. Υποδομών επισήμανε ότι τα οδικά έργα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη έχουν περίοπτη θέση στον σχεδιασμό της Βόρειας Ελλάδας.

Για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο υποδομών με παρεμβάσεις σε όλη τη χώρα μίλησε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Σε συνέντευξή του στο Kontra ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο για ένα ολιστικό σχέδιο  που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ύψους 13 δις ευρώ, τονίζοντας πως “στο Υπουργείο έχουμε δουλέψει πάρα πολύ και αυτό αρχίζει και φαίνεται. Είμαστε ένα Υπουργείο που λέμε λίγα και προσπαθούμε να κάνουμε πολλά, γιατί αυτό ταιριάζει και με τη φύση του αντικειμένου μας”.

Έργα ΣΔΙΤ - χωρίς διόδια

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα δύο πολύ σημαντικά οδικά έργα,  το Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και το Δράμα-Αμφίπολη, που όπως είπε έχουν περίοπτη θέση στο σχεδιασμό της Βορείου Ελλάδας και είναι συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Μάλιστα ξεκαθάρισε ότι “ όπου έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα δεν θα υπάρχουν διόδια. Ο σκοπός μας δεν είναι να υπάρχουν παντού διόδια”.

Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο flyover που πρόκειται, όπως τόνισε, να αλλάξει όλη την αρχιτεκτονική των μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη με τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα επιφέρει επισημαίνοντας πως ούτε εκεί θα υπάρχουν διόδια στις μετακινήσεις των πολιτών.

Ξεκινούν οι εργασίες στη γραμμή 4 του Μετρό

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στην επέκταση του Μετρό λέγοντας πως “πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών” ύψους 1,2 δις ευρώ. Μάλιστα, εκτίμησε ότι στις αρχές του καλοκαιριού θα στηθούν τα πρώτα εργοτάξια για την επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό, από το Γουδί ως την Βεΐκου και τη Κατεχάκη. “Θα ξεκινήσει ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα που έγιναν ποτέ στη χώρα” υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης επισημαίνοντας πως το επόμενο διάστημα αναμένεται να στηθούν 15 εργοτάξια. Μάλιστα τόνισε ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εντός του καλοκαιριού θα ξεκινήσουν να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια στην Κατεχάκη, στο Άλσος Βεΐκου, στα Εξάρχεια και στο Κολωνάκι.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών αναφέρθηκε και στον Πειραιά λέγοντας πως το επόμενο καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθούν στο κοινό οι τρείς τελευταίοι σταθμοί του Μετρό. “ Ο Πειραιάς πλέον θα είναι ένας πλήρης συγκοινωνιακός κόμβος όπου εκεί πέρα θα μπορεί κάποιος να φεύγει από το λιμάνι του Πειραιά και σε 55 λεπτά να είναι στο αεροδρόμιο” τόνισε χαρακτηριστικά.

Αναβαθμίζουμε την Δυτική Αττική

Ο κ. Καραγιάννης στάθηκε ιδιαίτερα στην αναβάθμιση της Δυτικής Αττικής που θα προσφέρει η επέκταση του Μετρό με την δημιουργία τριών νέων σταθμών προς το Ίλιον και την Ανθούπολη. “ Εκτιμούμε ότι αρχές του 2022 ίσως και νωρίτερα, θα προκηρύξουμε την επέκταση προς τις δυτικές συνοικίες. Αυτές οι συνοικίες θα έρθουν πολύ κοντύτερα στο κέντρο, πολύ κοντύτερα στο αεροδρόμιο. Οι μετακινήσεις θα είναι πολύ ευκολότερες πλέον και θα αναβαθμιστούν όλες αυτές οι περιοχές της Αττικής” δήλωσε ο κ. Καραγιάννης. Παράλληλα, προανήγγειλε ότι στις αρχές του επόμενου έτους θα δημοπρατηθεί και το έργο της επέκτασης του προαστιακού της Δυτικής Αττικής, προς την περιοχή του Ασπροπύργου, της Ελευσίνας και των Μεγάρων. “Θα έρθουν και αυτές οι περιοχές πολύ κοντύτερα προς το κέντρο της Αθήνας και θα προσφέρουμε  υπηρεσίες σε αυτούς τους κατοίκους, με γρήγορες μετακινήσεις αναβαθμίζοντας και αυτές τις περιοχές” ανέφερε.

Καινούργιες θέσεις εργασίες και χρήματα στην αγορά

“ Μόλις ξεκινήσουν τα πρώτα εργοτάξια θα έχουμε καινούργιες θέσεις εργασίας. Πολύ απλά, θα πέσουν, χρήματα στην αγορά και θα κινηθεί όλη η οικονομία. Το κομμάτι των υποδομών κινεί παραπάνω από 100 επαγγέλματα περίπου. Άρα, αυτά τα χρήματα θα φτάνουν στην κοινωνία, ο κόσμος θα βρει νέες δουλειές και όλα θα κυλήσουνε πολύ καλύτερα” υπογράμμισε.