Τρίτη 11 Αυγούστου 2020
x

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟ FLYOVER - ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΤΟ ΣΕΙΧ ΣΟΥ

Ο υπουργός διαβεβαίωσε πως δεν θα υπάρχουν διόδια στο Flyover και πως θα δημιουργηθούν δύο πεζογέφυρες για πρόσβαση πολιτών στο Σέιχ Σου.

Χωρίς διόδια αναμένεται να λειτουργήσει το Flyover στη Θεσσαλονίκη, διαβεβαίωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο κ. Καραμανλής τόνισε πως το έργο είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί και υπάρχει χρηματοδότηση, ενώ πρόσθεσε πως μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να βγει ο ανάδοχος «και σε τρία χρόνια θα υπάρχει δρόμος».

Υπογράμμισε μάλιστα πως δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις στο έργο, που θα γίνει με ΣΔΙΤ, καθώς τα χρονοδιαγράμματα είναι «σφιχτά». Αναφορικά με αντιδράσεις και ενδεχόμενες προσφυγές λόγω του Σέιχ Σου επεσήμανε πως δεν θα υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, τονίζοντας πως θα γίνουν και δύο πεζογέφυρες για πρόσβαση των πολιτών στο δάσος ενώ θα γίνουν και οι απαραίτητες αναδασώσεις.

«Αυτή η μιζέρια να κολλάει ότι είναι να γίνει ειδικά στη Θεσσαλονίκη πρέπει να τελειώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για τον ΟΑΣΘ

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στις κινήσεις του υπουργείου για την βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου. Έκανε αναφορά στα ΚΤΕΛ, στο λίζινγκ ενώ είπε επίσης ότι μέσα στον Σεπτέμβριο θα γίνει ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία.

Σύμφωνα με τον υπουργό, μέχρι το τέλος του έτους στη Θεσσαλονίκη θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία όσα είχαμε δηλαδή και το 2014.

Παράλληλα τάχθηκε ανοιχτά κατά της κρατικοποίησης που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση. «Ποτέ δεν έχουμε αποκλείσει ότι μπορεί ένας ιδιώτης να συμμετέχει στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε παράλληλα.

Για το Μετρό

Αναφορικά με το Μετρό ο υπουργός τόνισε πως «το ζήτημα δεν είναι αν θα κάνουμε την επέκταση αλά πόσο γρήγορα θα την κάνουμε. Το ζήτημα μας δεν είναι η χρηματοδότηση. Είναι να κινηθούμε γρήγορα και να μην μπούμε σε μια μιζέρια προσφυγών».

Τέλος είπε πως «πρέπει η Θεσσαλονίκη να συνδεθεί με σιδηρόδρομο είτε υπόγειο είτε επίγειο στο αεροδρόμιο και εμείς έχουμε συνεχίσει και τον προγραμματισμό για τις επεκτάσεις στις δυτικές και υποβαθμισμένες περιοχές της Θεσσαλονίκης.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ