Skip to main content

Καραμανλής: Τέλος του 2022 με αρχές 2023 έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι είναι υπό διάλυση κι αυτό που κάνει το υπουργείο είναι μια «διαχείριση κρίσης».

Το αργότερο αρχές του 2023 εκτιμά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ότι θα είναι έτοιμη η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, έκανε λόγο για «φθηνή επιθεώρηση και επικοινωνιακά τερτίπια με μουσαμάδες τους οποίους πήρανε κιόλας οι περαστικοί». Τόνισε ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ο Σταθμός της Βενιζέλου, που αποτελεί την καρδιά του Μετρό και ο οποίος θα παραδοθεί τουλάχιστον ένα χρόνο μετά την παράδοση της γραμμής.

Διευκρίνισε, επίσης, ότι το Σάββατο ο πρωθυπουργός θα πει στη Θεσσαλονίκη πως θα κατασκευαστεί ο Σταθμός στη Βενιζέλου. Ο κ Καραμανλής ανέφερε, πάντως, ότι με εξαίρεση τον Σταθμό της Βενιζέλου τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης έχουν προχωρήσει σημαντικά.

Αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ είπε ότι είναι υπό διάλυση κι αυτό που κάνει το υπουργείο είναι μια «διαχείριση κρίσης». «Μπορέσαμε», όμως είπε, «σε συνεργασία με την νέα διοίκηση να δρομολογήσουμε άλλα 60 λεωφορεία στους δρόμους της πόλης. Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται συνολικά 400 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή έχει μόνο 280».

Όπως ανέφερε ο υπουργός, το 2023, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, βγαίνουν εκτός λόγω παλαιότητας 700 λεωφορεία και θα πρέπει να αντικατασταθούν. Διευκρίνισε, επίσης, ότι ο διαγωνισμός που είχε κάνει προεκλογικά άρον – άρον η προηγούμενη κυβέρνηση για την προμήθεια 750 λεωφορείων δεν ακυρώθηκε από τη σημερινή κυβέρνηση, αλλά από την αρμόδια αρχή γιατί έπασχε, όπως είπε ο υπουργός.

Ανακοίνωσε, δε, ότι θα γίνει να προσπάθεια αντιμετώπισης της «εισιτηριοδιαφυγής» στις αστικές συγκοινωνίες όπου έχουμε φτάσει στο σημείο να επιδοτείται ακόμη και το 100% των εισιτηρίων από το 40% που επιτρέπει η ΕΕ. «Η κυβέρνηση Σαμαρά που βρίζαμε, και το εισιτήριο είχε διατηρήσει χαμηλά και είχε βάλει σε τάξη τους οργανισμούς», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Αναφορικά με τα διόδια, ο υπουργός τόνισε ότι δεν υπήρξε καμία συναλλαγή με τη διαχειρίστρια της Αττικής Οδού ώστε να μην αυξηθούν τα διόδια. «Εμείς, από την προεκλογική περίοδο είχαμε ταχθεί ανοικτά κατά της αύξησης των διοδίων που είχε ανακοινώσει τότε η Αττική Οδός και τώρα πήρε πίσω», είπε και πρόσθεσε: «Απλώς εμείς ξεκαθαρίσαμε ότι δεν θα κυρώσουμε την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία είχε μπλοκάρει την αύξηση των διοδίων η κυβέρνηση Τσίπρα. Αυτή η ΠΝΠ δημιουργούσε πρόβλημα στην εικόνα της χώρας τη στιγμή που προσπαθεί να φέρει επενδύσεις».