Skip to main content

Και με το νέο έτος υπογραφές για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ

Η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ μέσα από το πέρασμα γραμμών του στα ΚΤΕΛ, τόνισε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων

Αντίγραφο με τις εκατοντάδες υπογραφές αγανακτισμένων πολιτών της Θεσσαλονίκης, σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, κατέθεσε σήμερα στα γραφεία διοίκησης του ΟΑΣΘ και στη γραμματεία του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, αντιπροσωπεία σωματείων εργαζομένων της πόλης -μέλη του ΠΑΜΕ - ολοκληρώνοντας έτσι το τριήμερο δράσεών τους.  

«Η δράση μας θα συνεχιστεί με το νέο έτος», σημείωσε, σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης, Θανάσης Κουτσουράς, χωρίς ωστόσο να θέλει να γνωστοποιήσει τη μορφή που θα έχουν οι νέες κινητοποιήσεις τους και οι οποίες θα αφορούν την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη.

«Μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της ΝΔ το χάλι με τον ΟΑΣΘ συνεχίζεται. Για να μετακινηθείς με τα αστικά λεωφορεία περιμένεις πολλή ώρα, πολλά λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και αναλώσιμων, η έλλειψη προσωπικού είναι εμφανής. Στο τέλος οι οδηγοί πολλές φορές γίνονται στόχος για τα χάλια της συγκοινωνίας», επισήμανε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ μέσα από το πέρασμα γραμμών του στα ΚΤΕΛ και δείχνοντας έτσι, ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να μειωθεί η κρατική επιδότηση, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που έχει στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση στην καθημερινότητα της ζωής του λαού». Μάλιστα, όπως πρόσθεσε, «σαν να μην φτάνει το χάλι με τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, μετράμε και νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου του μετρό. Και στο μεταξύ, εμείς οι πολίτες, περιμένουμε ατελείωτα λεπτά στις στάσεις, στριμωχνόμαστε σαν σαρδέλες στα λεωφορεία -γεγονός που μας προσβάλει-  ή πληρώνουμε (όποιος έχει) τα κόμιστρα του ταξί».

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κουτσουράς επισήμανε, σύμφωνα με το ΑΠΕ, ότι «υπεύθυνος για όλα τα προαναφερόμενα είναι η πολιτική που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις όπως και να την βάφτιζαν. Αυτή την πολιτική ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στις ίδιες ράγες κινείται και η ΝΔ».

«Η λύση για τον λαό είναι ένας ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που θα ικανοποιήσει την ανάγκη για ασφαλή, σύγχρονη μετακίνηση με ΜΜΜ στην πόλη», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ. Τα αιτήματα είναι: άμεσα μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό, όχι στην κρατική επιδότηση των ΚΤΕΛ με εκχώρηση γραμμών από τον ΟΑΣΘ, δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία και συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό. Μεταξύ των αιτημάτων των μελών του ΠΑΜΕ, συμπεριλαμβάνονται και τα εξής:προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα, αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων, συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες και κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό.