Skip to main content

ΚΕΔΗΘ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τους νέους στη Θεσσαλονίκη

Απαντήστε στο ερωτηματολόγιο της ΚΕΔΗΘ προκειμένου να βελτιωθούν οι ψηφιακές υπηρεσίες της Κοινωφελούς Επιχείρησης του δήμου Θεσσαλονίκης

Μία πρωτοποριακή παροχή ψηφιακών υπηρεσιών για τους νέους της Θεσσαλονίκης σχεδιάζει η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Θεσσαλονίκης (ΚΕΔΗΘ), με σκοπό των εκσυγχρονισμό της εν μέσω της πρόκλησης της πανδημίας του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με την Επιχείρηση, τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και συμβουλευτικής για νέους θα είναι δωρεάν. Θα περιλαμβάνουν θέματα όπως για παράδειγμα:

- Υποτροφίες
- Πρακτική άσκηση
- Mentoring – Coaching
- Δουλειές του μέλλοντος
- Επαγγελματικός προσανατολισμός
- Σύνταξη βιογραφικού -Χειρισμός LinkedIn
- Επαγγελματικά Δικαιώματα
- Εντοπισμός επιχειρηματικών ευκαιριών
- Ηλεκτρονικό εμπόριο – Πωλήσεις
- Οικονομική κρίση και επιχειρήσεις
- Ευκαιρίες χρηματοδότησης
- Διοίκηση
- Business model Canvas/επιχειρηματικό πλάνο

Για τον λόγο αυτόν η ΚΕΔΗΘ δημιούργησε ένα ερωτηματολόγιο ώστε οι πολίτες να δώσουν τις δικές τους απαντήσεις προκειμένου να βελτιωθεί η παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών.

«Επειδή η γνώμη των νέων δημοτών έχει σημασία για μας, οι απαντήσεις σας στο παρακάτω ερωτηματολόγιο θα μας βοηθήσουν ώστε ν’ ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά σας. Ο εκτιμώμενος χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι 3 λεπτά. Αφιερώστε αυτόν τον ελάχιστο χρόνο για να έχετε μια σημαντική παροχή!!! Περιμένουμε με χαρά τη συμμετοχή σας. Εσείς απαντάτε, εμείς σχεδιάζουμε!», σημειώνει χαρακτηριστικά η Επιχείρηση.