Skip to main content

Κέντρο ψηφιακής γνώσης για τις ελληνικές επιχειρήσεις από τη Eurobank

Δημιουργείται το Eurobank Digital Academy for Business - Μόλις το 16% των ελληνικών επιχειρήσεων έχουν υψηλό επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων

H Eurobank δημιουργεί το “Eurobank Digital Academy for Business”, ένα κέντρο ψηφιακής γνώσης και δικτύωσης, μία πρωτοβουλία για τις ελληνικές επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό ως προτεραιότητα και ανάγκη για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους. «Θέτοντας στη διάθεσή τους το «ψηφιακό οικοσύστημα» της Τράπεζας, ο Όμιλος Eurobank απαντά δυναμικά και με συνέπεια στις σύγχρονες επιχειρηματικές ανάγκες αξιοποιώντας την εμπειρία και το πλεονέκτημα που έχει κατακτήσει μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας διαχρονικά», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Σύμφωνα με την τράπεζα, μέσω του “Eurobank Digital Academy for Business”, που θα εξελίσσεται διαρκώς αναπτύσσοντας νέους πυλώνες, η Τράπεζα στηρίζει μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, χωρίς κανένα κόστος, ώστε αυτές να εξοικειωθούν με τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα και να εξελίξουν τις δυνατότητες και τις δεξιότητές τους αξιοποιώντας, για τη δική τους ανάπτυξη, τη γνώση, τις πληροφορίες, τα εργαλεία και το συνολικό ψηφιακό οικοσύστημα της Τράπεζας, με αρωγό ένα δομημένο δίκτυο στρατηγικών συνεργατών της, κορυφαίων στο χώρο τους όπως η Google, η Microsoft, το Found.ation, η Accenture, η Isobar και η Growth, αλλά και με ειδικούς συνεργάτες και εταιρείες από τον κάθε χώρο του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Όπως δήλωσε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου, «Η νέα πρωτοβουλία υπηρετεί απολύτως τη στρατηγική μετάβαση της Eurobank από “financing enabler” σε “Trusted Advisor”. Στην ουσία, είναι η πρωτοβουλία που ενισχύει τη θέση της Τράπεζας ως στρατηγικό συνεργάτη των επιχειρήσεων, καλύπτοντας όχι απλώς τις χρηματοδοτικές του ανάγκες, αλλά στηρίζοντας στην πράξη την προσπάθειά τους να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρείν σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά. Η Eurobank ήταν και παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου για την περαιτέρω ανάπτυξή της, βασική προϋπόθεση της οποίας είναι η ευημερία των πελατών της.»

Όπως αναφέρει η τράπεζα, η ανάγκη υποστήριξης των επιχειρήσεων για την επιτυχή μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, καταδεικνύεται ακόμη περισσότερο και από τα ευρήματα πανελλαδικής έρευνας με θέμα «Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός στις Ελληνικές Επιχειρήσεις», που διενεργήθηκε φέτος σε δείγμα 624 ελληνικών επιχειρήσεων, από την εταιρεία ερευνών αγοράς KANTAR GREECE και για λογαριασμό της Eurobank και της Grant Thornton.

Σύμφωνα με την έρευνα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις έχουν να κάνουν σημαντικά βήματα στο ψηφιακό πεδίο, αφού με βάση τους σχετικούς δείκτες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μόλις το 16% των ελληνικών επιχειρήσεων έχουν υψηλό επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων (δείκτης Integration of Digital Ιntensity).

Ιδρύοντας το “Eurobank Digital Academy for Business” η Eurobank επιδιώκει «να συμβάλλει, με συστηματικό τρόπο, στη δημιουργία πιο δυναμικών και πιο ανταγωνιστικών ελληνικών επιχειρήσεων, προσφέροντας:

1.    Την τεχνογνωσία που απέκτησε στο πλαίσιο του δικού της ψηφιακού μετασχηματισμού, για τον οποίο έχουν επενδυθεί μόνο τα τελευταία τρία χρόνια πάνω από 150 εκατ. ευρώ σε τεχνολογικές υποδομές, προκειμένου να καταστεί η Τράπεζα η πιο άμεση, φιλική και ψηφιακά ώριμη τράπεζα στην Ελλάδα.

2.    Τα οφέλη από την πρόσβαση της Τράπεζας σε διεθνείς πρακτικές και διεθνείς Ομίλους.

3.    Την παροχή, σε συνεργασία με εξειδικευμένους συνεργάτες, Webinars ψηφιακού πληροφοριακού και εκπαιδευτικού υλικού στο www. eurobank.gr.

4.    Δωρεάν συμμετοχή -για τους πελάτες της Τράπεζας- σε πρακτικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σε συνεργασία, αρχικά, με την Google και σταδιακά, με τη συμμετοχή στρατηγικών συνεργατών και εξειδικευμένων εταιρειών διεθνούς εμβέλειας.

5.    Ψηφιακά εργαλεία για τους επιχειρηματίες με στόχο τη διάγνωση των αναγκών τους στον επιχειρηματικό και ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

6.    Πρόσβαση σε μελέτες, έρευνες και ενημέρωση για όλα τα θέματα που απασχολούν την επιχειρηματική κοινότητα».

Οι πρώτες περιοχές εκπαίδευσης αφορούν σε εκπαιδευτικά video, πρακτικές συμβουλές για τη δημιουργία ιστοσελίδων αλλά και σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία διαφημίσεων για τις ψηφιακές πλατφόρμες, π.χ. Google, YouTube, Facebook, LinkedIn, Search Engine Opimization και e-mail campaigns.

Όλες οι σχετικές πληροφορίες θα φιλοξενούνται δωρεάν και σε απολύτως ασφαλές περιβάλλον στο www.eurobank.gr και για κάθε πυλώνα που αναπτύσσεται οι πελάτες της Τράπεζας θα μπορούν να εγγράφονται στο workshop που τους ενδιαφέρει.

Σταδιακά, τα webinars θα εμπλουτίζονται με υλικό, με νέα ψηφιακά εργαλεία, θα ανανεώνονται και θα διευρύνονται διαρκώς σε τομείς όπως, μεταξύ άλλων:

⦁    το ηλεκτρονικό εμπόριο,
⦁    οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες και ψηφιακές συναλλαγές επιχειρήσεων,
⦁    η διαχείριση δεδομένων (big data analytics),
⦁    η δημιουργία επιχειρηματικών σχεδίων (Βusiness Plans),
⦁    το Business Check-Up Light._