Skip to main content

Κικίλιας: Αυξήθηκαν κατά 30% οι αφίξεις Σκανδιναβών φέτος σε σχέση με το 2019

Ο υπουργός Τουρισμού δήλωσε πως η σκανδιναβική αγορά έχει ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα καθώς αφορά και εναλλακτικούς προορισμούς

Ο Βασίλης Κικίλιας βρίσκεται στη Στοκχόλμη και στέλνει μήνυμα για επέκταση της τουριστικής περιόδου και «θεματικά τουριστικά πακέτα».

Ο υπουργός Τουρισμού βρίσκεται από σήμερα στη σουηδική πρωτεύουσα μαζί με τον γενικό γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δήμητρη Φραγκάκη, και στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιούν συναντήσεις εργασίας με τη Σουηδική Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτορείων, τους επικεφαλής των σημαντικότερων tour operators της σκανδιναβικής αγοράς (Apollo, Nordic Leisure Travel Group, Orient Tours, Air Tours) τους επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών (SAS, Eurowings) καθώς και εκπροσώπους του Συνδέσμου Συνταξιούχων SPF-Seniorerna της Σουηδίας.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων έγινε μια πρώτη αποτίμηση της φετινής τουριστικής περιόδου και παρουσίαση των κινήτρων για την επέκτασή της, σε συνέχεια των ανακοινώσεων του πρωθυπουργού στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Οι συζητήσεις περιελάμβαναν επίσης το πλαίσιο για την προετοιμασία της επόμενης τουριστικής περιόδου.

Ο κ. Κικίλιας δήλωσε πως «η Σκανδιναβική αγορά έχει ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα καθώς αφορά και εναλλακτικούς προορισμούς. Όπως μας ενημέρωσαν οι tour operators, οι πτήσεις τους έφτασαν το 97% σε πληρότητα, η Eurowings παρουσίασε αύξηση 30% των πτήσεων από όλες τις αγορές της Βόρειας Ευρώπης προς τη χώρα μας, σε σχέση με το 2019, ενώ σημαντικό είναι το ενδιαφέρον για την επέκταση της τουριστικής περιόδου, κυρίως μέσα από “θεματικά πακέτα” που αφορούν το γκολφ, την πεζοπορία την ποδηλασία, σε Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο και Ήπειρο. Από τις συναντήσεις αποτυπώθηκε η βούληση για νέες επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο σε σχέση με τον αθλητικό τουρισμό».

Με αφορμή το ζήτημα που προέκυψε με την εταιρεία «De Tur» ο υπουργός Τουρισμού ζήτησε από το αρμόδιο γραφείο του ΕΟΤ και την Πρεσβεία της Ελλάδας στη Σουηδία να διερευνήσουν το εύρος του προβλήματος που αφορά πολλές τουριστικές αγορές, αναφορικά με τις επιπτώσεις του στις ελληνικές επιχειρήσεις.