Παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω Internet σε καταναλωτές ύδρευσης – αποχέτευσης στους καταναλωτές της επιχείρησης στο Κιλκίς από τις 15 Μαΐου.
Μεγάλο βήμα στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των καταναλωτών της κάνει η ΔΕΥΑ Κιλκίς στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της και χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές δυνατότητες.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παρέχει πλέον στους καταναλωτές την επιλογή να εξυπηρετούνται -στο σύνολο σχεδόν των υπηρεσιών της- χωρίς την προσέλευσή τους στα γραφεία της επιχείρησης ή στο γκισέ οποιουδήποτε ταμείου.
Συγκεκριμένα από σήμερα 15 Μαΐου 2020 είναι σε πλήρη λειτουργία οι εξής εφαρμογές:
- e- Payments ( διαδικτυακός τόπος ibill.deyak.gr)
Πληρωμή λογαριασμών με τη χρήση προσωπικού υπολογιστή, laptop, tablet ή smartphone χωρίς κανένα κόστος - e-Services ( διαδικτυακός τόπος eservices.deyak.gr)
Συγχρόνως παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω Internet σε καταναλωτές ύδρευσης – αποχέτευσης στους καταναλωτές της επιχείρησης με τις εξής δυνατότητες :
- Λήψη των λογαριασμών ηλεκτρονικά με δυνατότητα εκτύπωσης ή αρχειοθέτησης (υπάρχει η επιλογή λήψης μόνο ηλεκτρονικού λογαριασμού)
- Πληρωμή λογαριασμών με τη χρήση προσωπικού υπολογιστή, laptop, tablet ή smartphone χωρίς κανένα κόστος
- Πληροφόρηση όλου του ιστορικού των λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, κατανάλωση ανά περίοδο, πληρωμές, στατιστικά στοιχεία κ.α.)