Skip to main content

Κλειστά τα Τέμπη λόγω κατολισθήσεων

Μεγάλη ταλαιπωρία για τα διερχόμενα αυτοκίνητα, που ακολουθούν παρακαμπτήριους δρόμους.
O Ιταλός διευθυντής της εταιρίας που κατασκευάζει το έργο «Μαλιακός-Κλειδί», Σέρτζιο Σιάνιπου, που βρισκόταν στα Τέμπη, για να πραγματοποιήσει αυτοψία για τις κατολισθήσεις, έχασε τη ζωή του το πρωί, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, άλλα δυο άτομα τραυματίστηκαν

Κλειστή παραμένει η εθνική οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο ύψος των Τεμπών εξαιτίας της κατολίσθησης βράχων. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω Γυτρώνης – Τυρνάβου – Ελασσόνας – Κατερίνης. Το οδικό δίκτυο έκλεισε μετά και τη δεύτερη κατολίσθηση που σημειώθηκε.

Η νέα κατολίσθηση, κατά τη διάρκεια της οποίας αποκολλήθηκαν βράχοι συνολικού μεγέθους άνω των 100 κ.μ από ύψος άνω των 100 μέτρων, σημειώθηκε λίγο πριν το Προσκύνημα της Αγίας Παρασκευής. Τις επόμενες ώρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί σύσκεψη ανάμεσα στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., για να συνεκτιμηθεί η κατάσταση στην κοιλάδα των Τεμπών, ενώ από το πρωί στην περιοχή βρίσκεται κλιμάκιο της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και πραγματοποιεί αυτοψία στο σημείο που σημειώθηκε κατολίσθηση βράχων.

Κατά το διάστημα αυτό η κυκλοφορία θα διεξάγεται ως εξής:

Για το Ρεύμα προς Θεσσαλονίκη:

α) Όλα τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους, θα εκτρέπονται από τον ανισόπεδο κόμβο Συκουρίου (Χ.Θ. 360+200) προς την Επαρχιακή Οδό Συκουρίου – Λάρισας και στη συνέχεια μέσω της ΠΕΟ Λάρισας – Θεσσαλονίκης έως τον Α.Κ. Γυρτώνης, όπου θα συνεχίζουν στην επαρχιακή οδό  Γυρτώνης - Αμπελώνα – Τυρνάβου – Ελασσόνας – Αγίου Δημητρίου – Κατερίνης και θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ προς Θεσσαλονίκη

β) Όλα τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και λεωφορεία θα εκτρέπονται επίσης από τον κόμβο Συκουρίου και θα ακολουθούν το ίδιο δρομολόγιο μέχρι Ελευθεροχώρι και στη συνέχεια μέσω Κοζάνης – Εγνατίας Οδού θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, στο ύψος του Κλειδιού Ημαθίας.

Για το Ρεύμα προς Αθήνα:

α) Όλα τα Ι.Χ.Ε. και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους, που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη, θα εκτρέπονται στο ύψος της Κατερίνης (Α/Κ Κορινού Πιερίας Χ.Θ. 445 + 000) προς Άγιο Δημήτριο και μέσω της Ε.Ο. Κατερίνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης, όπου θα συνεχίζουν μέσω της ΠΕΟ Λάρισας – Θεσσαλονίκης προς επαρχιακή οδό Συκουρίου – Λάρισας και θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από τον ανισόπεδο κόμβο Συκουρίου.
 
β) Όλα τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδί Ημαθίας (Χ/Θ 474+500 ΠΑΘΕ) προς Βέροια (Εγνατία Οδό) – Κοζάνη και έως τον Α.Κ. Γυρτώνης, όπου θα συνεχίζουν μέσω της ΠΕΟ Λάρισας – Θεσσαλονίκης προς επαρχιακή οδό Συκουρίου – Λάρισας και θα εισέρχονται στον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από τον ανισόπεδο κόμβο Συκουρίου.

γ) Όλα τα οχήματα που θα προέρχονται από Κατερίνη – Πλαταμώνα πρέπει να ακολουθούν την παραπάνω διαδρομή.