Skip to main content

Κόπτσης: Αποκλιμακώνεται το φαινόμενο των καταλήψεων στην Κεντρική Μακεδονία

Σε δύο σχολεία μετέβη το πρωί ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης προκειμένου να συνομιλήσει με μαθητές που συμμετέχουν σε καταλήψεις.

Σχολεία της Θεσσαλονίκης που τελούν υπό κατάληψη επίσκεφτηκε το πρωί της Παρασκευής ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Συγκεκριμένα μετέβη στο Πειραματικό Γυμνάσιο και ΓΕΛ ΑΠΘ Θεσσαλονίκης προκειμένου να συνομιλήσει με μαθητές. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσηη, η συζήτηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα ενώ διαπιστώθηκαν κάποιες ανάγκες βελτίωσης και εξέλιξης υλικοτεχνικής υποδομής. Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση με μαθητές, εκπαιδευτικούς και μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Η κατάληψη έληξε και οι μαθητές θα εκλέξουν άμεσα τα συλλογικά όργανα εκπροσώπησής τους, όπως αναφέρεται.

Αργότερα, ο κ. Κόπτσης μετέβη στο 2ο Γυμνάσιο και 2ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, όπου συζήτησε για περισσότερο από μια ώρα με μαθητές και μαθήτριες σχετικά με θέματα της σχολικής τους καθημερινότητας. Οι μαθητές δεσμεύτηκαν να λήξουν την κατάληψη και να ξεκινήσουν κανονικά τα μαθήματα από τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.

«Στο σύνολο των σχολικών μονάδων της Κεντρικής Μακεδονίας παρουσιάζεται μια ύφεση και αποκλιμάκωση του φαινομένου των καταλήψεων. Με συζήτηση, γόνιμο διάλογο και ανοιχτά σχολεία δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για τη διάπλαση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων με κεντρικό άξονα και γνώμονα πάντα τον μαθητή», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Τηλεδιάσκεψη με τα ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν διαδοχικές τηλεδιασκέψεις του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου των ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, κυρίαρχο θέμα της τηλεδιάσκεψης ήταν η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ή σε τμήματα σχολείων που είναι σε αναστολή λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στις ψηφιακές τάξεις που δημιουργήθηκαν για τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, οι οποίοι παρακολουθούν ήδη μαθήματα μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας webex.

«Στην Κεντρική Μακεδονία εκφράζεται με βεβαιότητα η ετοιμότητα της λειτουργίας των σχολικών μονάδων μέσω τηλεκπαίδευσης, όπου και όποτε οι συνθήκες το απαιτούν», καταναλήγει η ανακοίνωση της ΠΔΕ.