Skip to main content

Κωτσόβολος: Κλείνει εταιρική χρήση με αύξηση τζίρου και κέρδη

Η μεγαλύτερη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών θα "κοιτάξει να πάρει το μερίδιο που της αναλογεί" μετά την πτώχευση της "Ηλεκτρονικής" .

Σε λίγες ημέρες, τέλος Απριλίου, κλείνει η εταιρική χρήση 2015-2016 για την "Κωτσόβολος", που φέτος θα εμφανίσει κέρδη και στα καθαρά αποτελέσματα, έχοντας επιτύχει αύξηση πωλήσεων σε μία δύσκολη χρονιά.

Η Νο1 αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, ενταγμένη στο βρετανικό όμιλο Dixons, ολοκλήρωσε στη διάρκεια της χρήσης 2015-2016 επενδύσεις που ξεπέρασαν τα 3,5 εκατ. ευρώ στο δίκτυο καταστημάτων της και τώρα ετοιμάζεται να αξιοποιήσει, το κενό που αφήνει στην αγορά η πτώχευση της "Ηλεκτρονικής", "παίρνοντας το μερίδιο που της αναλογεί", όπως είπε ο Διευθυντής Δικτύου της "Κωτσόβολος" κ. Γιάννης Βασιλάκος.

Σημειώνεται ότι η "Kωτσόβολος" υπολογίζεται ότι έχει μερίδιο 26% στην αγορά των επιχειρήσεων του κλάδου της, με δεύτερη να ακολουθεί η γερμανική θυγατρική Media Markt, με μερίδιο αγοράς κοντά στο 12%. Η "Ηλεκτρονική" πριν κλείσει και λόγω της συρρίκνωσης που είχε υποστεί, είναι μερίδιο κάτω του 9%.

Η "Κωτσόβολος" στη χρήση που κλείνει και κατά την οποία ο τζίρος ξεπέρασε τα 380 εκατ. ευρώ, επένδυσε στην ανακαίνιση καταστημάτων και γενικότερα στον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, αξιοποιώντας και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά ακινήτων και επιτρέπουν τις μετεγκαταστάσεις σε πιο εμπορικά σημεία και σε μεγαλύτερα καταστήματα.

Σήμερα, στο δίκτυο της εταιρείας, είναι ενταγμένα 96 καταστήματα από τα οποία τα 26 είναι με τη μέθοδο του franchise.

Στόχος της "Κωτσόβολος" είναι βασικά η επέκταση σε πόλεις της Περιφέρειας, όπως σε Κιλκίς, Δράμα, Καστοριά, Ορεστιάδα, Μουδανιά ενώ παράλληλα, όταν εντοπίζονται κατάλληλα εμπορικά σημεία στα μεγάλα αστικά συγκροτήματα, προχωράει σε μετεγκαταστάσεις, όπως έγινε στην Ελευσίνα και στο νέο κατάστημα Περιστερίου, στη στάση Ανθούπολη του μετρό της Αθήνας.

Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις, η αγορά των ηλεκτρικών - λευκών συσκευών σημείωσε αύξηση ενώ κάμψη καταγράφηκε στις πωλήσεις των μαύρων συσκευών, των ηλεκτρονικών δηλαδή αλλά και των προϊόντων πληροφορικής- επικοινωνίας , εξ' αιτίας και της ψηφιακής μετάβασης ( σ.σ Digea). Mέσα στο 2016 ωστόσο, αναμένεται αναθέρμανση στις πωλήσεις τηλεοράσεων λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων και του Euro.