Skip to main content

ΚΤΕΛ Μακεδονίας: Σχεδόν ομόφωνη η απόφαση για τον διαγωνισμό του ΟΑΣΘ

Ο πρόεδρος του «ΚΤΕΛ Μακεδονίας» δηλώνει ότι η απόφαση των μετόχων του συνεταιρισμού για συμμετοχή στον διαγωνισμό ελήφθη με συντριπτική πλειοψηφία.

Γράφει ο Σαλονικιός

Παραπονούμενος, όπως λέγαμε και στον στρατό, βγήκε ο πρόεδρος του συνεταιρισμού «ΚΤΕΛ Μακεδονίας» Γιάννης Λάμπρου, με αφορμή το χθεσινό ρεπορτάζ μου σχετικά με τον εν εξελίξει διαγωνισμό για τη μίσθωση 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον ΟΑΣΘ.

Διαβάστε εδώΔιαγωνισμός ΟΑΣΘ: Πλούσιο παρασκήνιο, πώς φθάσαμε στις δύο προσφορές

Το ρεπορτάζ αναφερόταν, μεταξύ άλλων, και στις συνθήκες υπό τις οποίες αποφασίστηκε να συμμετάσχει στον διαγωνισμό ο συνεταιρισμός, προσφέροντας 90 διαξονικά, 12μετρα οχήματα, τεχνολογίας Euro 5. Δεύτερος υποψήφιος ανάδοχος, θυμίζω, είναι η εταιρεία Papadakis Bros, μέλος του Ομίλου Εταιρειών Αφοι Παπαδάκη που, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει στην προσφορά του περί τα 75 με 80 τριαξονικά λεωφορεία, αρθρωτά, μήκους 18 μέτρων και άλλα περίπου εκατό διαξονικά, μήκους 12 μέτρων.

Όπως εξήγησε ο Γιάννης Λάμπρου, η απόφαση των μετόχων του συνεταιρισμού για συμμετοχή στον διαγωνισμό ελήφθη με συντριπτική πλειοψηφία. «Υπήρξαν αντιρρήσεις αλλά δεν ήταν 'αρκετές', όπως λέτε. Ήταν μεμονωμένες. Για την ακρίβεια αντίρρηση είχε μόνον το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Από τα υπόλοιπα 22 ΚΤΕΛ που συμμετέχουν στον συνεταιρισμό, τα 21 δήλωσαν ότι συμφωνούν, ενώ άλλο ένα, της Ευρυτανίας, δεν συμμετείχε στη γενική συνέλευση».

Ο πρόεδρος του «ΚΤΕΛ Μακεδονίας» εξήγησε, επίσης, πως νωρίτερα, πριν από τη γενική συνέλευση, το θέμα της συμμετοχής του συνεταιρισμού στον διαγωνισμό είχε συζητηθεί στο διοικητικό συμβούλιο και στο εποπτικό συμβούλιο, όπου δόθηκε ομοφώνως έγκριση. Προσέθεσε, παράλληλα, πως ο συνεταιρισμός έχει τη δυνατότητα να προμηθεύσει τον ΟΑΣΘ με οχήματα, αποφεύγοντας, ωστόσο, να ξεκαθαρίσει εάν συμμετέχει αυτόνομα στο διαγωνισμό ή μέσω κοινοπρακτικού σχήματος, μαζί με κάποια άλλη εταιρεία.

Ο Γιάννης Λάμπρου είπε πως τα μέλη του συνεταιρισμού έχουν στην κατοχή τους περί τα 2.100 λεωφορεία. «Έχουμε τη δυνατότητα, όπως καταλαβαίνετε, εξ αιτίας τού τόσο μεγάλου στόλου οχημάτων, να συζητούμε απ' ευθείας με τις κατασκευάστριες εταιρείες και να επιτυγχάνουμε ευνοϊκότερες τιμές για την αγορά οχημάτων, καθώς και φθηνότερες υπηρεσίες για τα μέλη μας, όπως για παράδειγμα οι ασφάλειες, καθώς διαθέτουμε και πολύ υψηλό δείκτη φερεγγυότητας».

Ερωτηθείς για ποιο λόγο τα τέσσερα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς τα οποία μπήκαν πριν από περίπου δύο μήνες σε άλλες 25 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ με 125 λεωφορεία, δεν απευθύνθηκαν στον συνεταιρισμό για να προμηθευτούν οχήματα, ο Γιάννης Λάμπρου είπε πως «το κάθε ΚΤΕΛ έκανε τις δικές του επιλογές. Εμείς είχαμε πάντως τη δυνατότητα να τους δώσουμε οχήματα».