Skip to main content

ΛΑΕ: Σύγχρονος προκρούστης τα πλευρικά διόδια στην Εγνατία Οδό

Καλεί σε ανασυγκρότηση ένα «μεγάλο κοινωνικό, δυναμικό κίνημα ενάντια στα διόδια, ενάντια στο ξεπούλημα των εθνικών οδών»

«Σύγχρονο προκρούστη» χαρακτηρίζει η Λαϊκή Ενότητα Α' Θεσσαλονίκης την εγκατάσταση και λειτουργία 43 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό, σημειώνοντας ότι «θα πρέπει να ανασυγκροτήσουμε ένα μεγάλο κοινωνικό, δυναμικό κίνημα ενάντια στα διόδια, ενάντια στο ξεπούλημα των εθνικών οδών».

Η ΛΑΕ καταφέρεται εναντίον του προέδρου της Εγνατίας Οδού, Απ. Αντωνούδη, «ο οποίος ομολόγησε ασύστολα την πλήρη υποταγή της κυβέρνησης και όλων όσους διόρισε επικεφαλής των δημόσιων επιχειρήσεων». 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, προχωρά ακάθεκτη και με γρήγορους ρυθμούς, και στην αδειοδότηση των 43 (!!) παράπλευρων διοδίων της Εγνατίας Οδού, προκειμένου αυτή να γίνει πιο ….ελκυστική στους επίδοξους «επενδυτές».

Προκειμένου λοιπόν να «προστατεύσει» τα διόδια των Μαλγάρων (που γίνονται πανάκριβα από 1/1/2019 όπως και όλης της Εγνατίας Οδού, βάσει πρόσφατης ΚΥΑ) και της Χαλάστρας, αδειοδότησε τέσσερα πλευρικά διόδια, ώστε να μη μπορεί κανένας να «ξεφύγει» χωρίς να πληρώσει, χρησιμοποιώντας τις πλευρικές οδούς, όπως την παλιά εθνική οδό.

Ούτε καν οι κάτοικοι της περιοχής, για τους οποίους κατήργησε με την πρόσφατη ΚΥΑ, την ευεργετική διάταξη απαλλαγής από τα διόδια, που ίσχυε μέχρι πρόσφατα.

«Είναι μια επιλογή των θεσμών να λειτουργήσουν πλευρικά διόδια σε 20 κόμβους της Εγνατίας ώστε να μην υπάρχουν διαφυγές και να μη μπορεί κάποιος να αποφύγει τη χρήση του αυτοκινητόδρομου», ήταν η κυνική δήλωση  του Προέδρου της Εγνατίας Οδού κ. Αντωνούδη, ο οποίος ομολόγησε ασύστολα την πλήρη υποταγή της κυβέρνησης και όλων όσους διόρισε επικεφαλής των δημόσιων επιχειρήσεων.

Κατά τα άλλα, από 21 Αυγούστου, αρχίζει η μεταμνημονιακή εποχή, όπου η κυβέρνηση θα αποφασίζει αυτόνομα για την πολιτική που θα εφαρμόζει!

Σ΄αυτήν τη λογική, καμιά εντύπωση, δυστυχώς, δεν μας προκαλεί η απευθείας πρόσληψη χρηματοοικονομικού και κυκλοφοριακού συμβούλων, με το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 313.000 ευρώ. Άλλωστε, η εφαρμογή των ηλεκτρονικών διοδίων, η οποία έχει δρομολογηθεί, θα κοστίσει τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ, τα οποία εννοείται ότι θα πληρώσουμε όσοι κάνουμε το λάθος και μετακινούμαστε σ΄ αυτήν τη χώρα.

Η Λαϊκή Ενότητα Α΄ Θεσσαλονίκης πιστεύει πως, αν δε θέλουμε να είμαστε «ελεύθεροι… πολιορκημένοι», επειδή δε θα μπορούμε, λόγω του δυσβάστακτου κόστους να μετακινούμαστε, θα πρέπει να ανασυγκροτήσουμε ένα μεγάλο κοινωνικό, δυναμικό κίνημα ενάντια στα διόδια, ενάντια στο ξεπούλημα των εθνικών οδών, υπερασπιζόμενοι το κοινωνικό και ατομικό δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης».