Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021
x

LIDL ΕΛΛΑΣ: ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ PLASTIC FREE ΠΕΝΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

Πρόθεση όλων είναι η μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού, η επένδυση στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας και προστασία των ακτών και των θαλασσών.

Το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Santorini», που τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και ενσωματώθηκε κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» συνεχίζει η Lidl Ελλάς.

Έτσι το «Plastic Free» ξεκίνησε το ταξίδι του από τα Χανιά, και θα συνεχίσει στη Χαλκιδική, στη Σαντορίνη, στη Ρόδο, στην Κω και στην Κέρκυρα. Στόχος της Lidl Ελλάς και του Kοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη είναι να πείσουν τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο, όπως επισημαίνεται.

To διήμερο 28-29 Μαΐου εκπρόσωποι της εταιρείας, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, βρέθηκαν στα Χανιά, ένωσαν για ακόμη μία φορά τις δυνάμεις τους απέναντι στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και συναντήθηκαν με τον δήμαρχο κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη και τους συνεργάτες του, για να συζητήσουν το ενδεχόμενο μελλοντικής συνεργασίας σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος.

Συγκεκριμένα, προχώρησαν σε υποβρύχιους καθαρισμούς σε συνεργασία με τον σύλλογο «Φίλοι του Βυθού» στον βυθό της Νέας Χώρας και στην Ιχθυόσκαλα Σούδας, ενώ ακολούθησαν παράκτιοι καθαρισμοί στις παραλίες Αγίων Αποστόλων και Νέας Χώρας.

Οι ενέργειες υποβρύχιων και παράκτιων καθαρισμών αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove και REcycle.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων τηρούνται αυστηρά τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα προστασίας και πρωτόκολλα Covid-19.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ