Κυριακή 19 Μαΐου 2019
x

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΗΣ ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗ LIDL

Επέκταση και εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων προβλέπει το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Lidl. Νέα κατηγορία προϊόντων για το βρέφος και το παιδί.

Για το 2018 η  Lidl Hellas έχει προγραμματίσει επενδύσεις ύψους 80 εκατ. ευρώ ενώ η γνωστή αλυσίδα των discount super markets, που τη φετινή χρονιά ρίχνει το βάρος στο τρίπτυχο «φρεσκάδα, ποιότητα, τιμή», στρέφεται πλέον στη δημιουργία καταστημάτων και στα κέντρα των πόλεων.

«Ψάχνουμε κατάλληλα σημεία για να δημιουργήσουμε καταστήματα στα κέντρα των πόλεων, έστω και σε ενοικιαζόμενους  χώρους αν και η εταιρεία έχει ως πρώτη επιλογή την ανάπτυξη του δικτύου της με ιδιόκτητα super markets» δήλωσε η υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας κ. Βασιλική Αδαμίδου,  συμπληρώνοντας ότι δύο ακόμη καταστήματα πόλης θα προστεθούνε το 2018, στα συνολικά 221 του δικτύου, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Αθήνα.

Άλλωστε μόλις την 1 Μαρτίου εγκαινίασε η Lidl Hellas ένα νέο κατάστημα στην Περαία Θεσσαλονίκης (μεταφορά παλιότερου καταστήματος) στο 1ο χλμ της ε.ο. Περαίας – Μηχανιώνας.

Η Lidl Hellas, η μόνη γερμανική αλυσίδα super markets και συγκεκριμένα, discount super markets, που στέριωσε και συνεχίζει να αναπτύσσεται στην Ελλάδα, έχει στο 11μηνο της εταιρικής χρήσης Μάρτιος 2017- Φεβρουάριος 2018, «σταθερή θετική εξέλιξη» στις πωλήσεις της, σε σχέση με την προηγούμενη εταιρική χρήση, ενώ σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη του δικτύου της, θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στην Αττική και στη νησιωτική χώρα. Mάλιστα η κα. Αδαμίδου τόνισε ότι τα στοιχεία που παρουσίασε εχθές, η Nielsen, σε press event, σύμφωνα με τα οποία η Lidl έχει μείωση πωλήσεων κατά 1,3% είναι ψευδή. Όπως υπογράμμισε η κα. Αδαμίδου, η έρευνα κρίνεται από τη Lidl αναξιόπιστη καθώς είναι αδιευκρίνιστα τα στοιχεία της ταυτότητας της όπως και των πηγών που χρησιμοποίησε. Όπως ανέφερε η ίδια, η Lidl θεωρεί την έρευνα δυσφημιστική και επιφυλάσσεται παντός νόμιμου δικαιώματος της.

Η ανάπτυξη συνδυάζει για την Lidl Hellas επέκταση του δικτύου καταστημάτων αλλά και εκσυγχρονισμό των σημείων πώλησης, ανάλογα με τα περιθώρια που υπάρχουν ανά περιοχή και κατάστημα. Ο εκσυγχρονισμός δεν περιορίζεται στη δημιουργία μόνο Lidl Νέας Γενιάς, που ως σήμερα έχουν δημιουργηθεί 12. Ο εκσυγχρονισμός συνεπάγεται για όλα τα καταστήματα ανακαινίσεις που μπορεί να είναι και ριζικές, ενώ πλέον η Lidl βλέπει και την δημιουργία super markets σε δύο ορόφους, όπως το πρώτο διώροφο πόλης που άνοιξε στον Άγιο Δημήτριο της Αθήνας, εξήγησε η κα. Αδαμίδου κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους.

Η αναβάθμιση όμως δεν περιορίζεται στην αναδιαμόρφωση των καταστημάτων. Μεγάλη έμφαση δίνεται στον εμπλουτισμό των κατηγοριών προϊόντων, με την αλυσίδα σήμερα να έχει περίπου 1.700 κωδικούς, όταν πριν δέκα χρόνια είχε περί τους 1.100, αύξηση που οφείλεται κυρίως στα φρέσκα προϊόντα που διαθέτει σε ολοένα μεγαλύτερη ποικιλία η Lidl. 

Σήμερα υπάρχουν γωνιές bake off σε 181 καταστήματα Lidl αλλά μέχρι το 2019 θα έχουν δημιουργηθεί σε όλα τα σημεία πωλήσεων του δικτύου.

«Μας ενδιαφέρει η ποιότητα, η φρεσκάδα και η ελληνικότητα των προϊόντων μας. Το 96% των κρεάτων που πωλούνται από τα καταστήματα Lidl είναι ελληνικά και το 80% του τζίρου μας γίνεται από ελληνικούς κωδικούς. Η Lidl έχει πολύ υψηλά ποιοτικά στάνταρτς, γιατί η υψηλή ποιότητα είναι κύριο συστατικό της στρατηγικής μας, ενώ υπάρχει μεγάλη ευαισθησία σε θέματα εταιρικής υπευθυνότητας. 

Έτσι όχι μόνο εφαρμόζονται οι έλεγχοι και οι πιστοποιήσεις που ισχύουν για τον Όμιλο, διεθνώς, αλλά και πρόσθετες εγγυήσεις ποιότητας. Μάλιστα στο προσεχές διάστημα θα παρουσιαστεί μία επιπλέον εγγύηση ποιότητας στα φρέσκα προϊόντα, ενώ θα εμπλουτισθεί και η γκάμα των τυριών.

Πολύ σημαντική όμως θα είναι και η συμπερίληψη μίας καινούργιας κατηγορίας προϊόντων, με κωδικούς βρεφικής και παιδικής φροντίδας. Αυτή η ομάδα προϊόντων για το παιδί, θα περιλαμβάνει τρόφιμα, είδη φροντίδας αλλά και ένδυσης, καλύπτοντας τις ηλικίες μέχρι και τριών ετών.

Σημειώνεται ότι η Lidl, ήρθε στην Ελλάδα το 1999 και σταδιακά, παρότι ήταν και παραμένει μία αλυσίδα discount, προσαρμόσθηκε στις απαιτήσεις του Έλληνα καταναλωτή και άλλαξε πολύ το concept των καταστημάτων της, τόσο σε ό,τι αφορά το πλήθος και την ποικιλία των κωδικών, όσο και την παρουσίασή τους.  




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ