Ο κορυφαίος Γαλλικός οίκος ταξίδεψε σε τέσσερα σαγηνευτικά τοπία του πλανήτη με σκοπό να δώσει έμφαση στη μαγεία που μπορεί να προσφέρει η περιήγηση.
Το μαγευτικό νησί των Κυκλάδων, η Μήλος, ήταν η επιλογή του οίκου Louis Vuitton για να απαθανατίσει τη νέα του καμπάνια, με πολυτελή είδη ταξιδιού.
Ο κορυφαίος Γαλλικός οίκος ταξίδεψε σε τέσσερα σαγηνευτικά τοπία του πλανήτη με σκοπό να δώσει έμφαση στη μαγεία που μπορεί να προσφέρει η περιήγηση, η οποία γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστή με τη νέα σειρά ταξιδιωτικών ειδών Louis Vuitton.
Διαβάστε περισσότερα στη Vwoman.gr