Skip to main content

Μαγκριώτης: Η απερχόμενη κυβέρνηση αφήνει τρύπες στην οικονομία

Η επόμενη μέρα θα είναι μια δύσκολη μέρα γιατί, η απερχόμενη κυβέρνηση αφήνει τρύπες στην οικονομία και ένα κράτος βαρύ και αναποτελεσματικό, τόνισε.

Εκδηλώσεις διαλόγου για τις εθνικές εκλογές στην περιοχή της Τούμπας του δήμου Θεσσαλονίκης και στον δήμο Αμπελοκήπων πραγματοποίησε ο υποψήφιος Βουλευτής στην Α΄ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιάννης Μαγκριώτης.

«Η επόμενη μέρα θα είναι μια δύσκολη μέρα γιατί, η απερχόμενη κυβέρνηση αφήνει τρύπες στην οικονομία και ένα κράτος βαρύ και αναποτελεσματικό, θα έχουμε μια αντιπολίτευση που έχει χτίσει αναχώματα επιδομάτων και τα περισσότερα από αυτά είναι έωλα. Η επερχόμενη κυβέρνηση της ΝΔ και η απερχόμενη τού ΣΥΡΙΖΑ κρύβουν δυό αλήθειες: α) Ότι τα σχέδιά τους δεν πατούν στην πραγματικότητα και την επομένη των εκλογών θα αλληλοκαταγγέλονται, για τον ποιός φταίει. β) Ότι το βασικό δημοσιονομικό πλαίσιο είναι συμφωνημένο με τους Ευρωπαίους εταίρους μας».

Ειδικότερα για την περιοχή της Τούμπας υπογράμμισε: «Από την Τούμπα, με τους συνεπείς δημοκράτες φίλους, στέλνουμε μήνυμα αγώνα για την χώρα, την Θεσσαλονίκη και τους ανθρώπους της.
Τίποτα δεν χαρίζεται, το Πολιτιστικό Κέντρο, όλοι ξέρουν ότι με την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 1999 προλάβαμε την οικοδόμηση και μετά την απαλλοτρίωση των 16 στρεμμάτων της Αλάνας, ξεκίνησε η κατασκευή του. Νιώθω ευγνωμοσύνη, πού ο τότε Πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, μου ανέθεσε εμένα, ως Υπουργό Μακεδονίας Θράκης, την ευθύνη των κυβερνητικών χειρισμών».

Κατά την εκδήλωση του Δήμου Αμπελοκήπων, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε τα εκρηκτικά προβλήματα που μαστίζουν την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως το υποβαθμισμένο περιβάλλον, η ανεργία, οι μετακινήσεις και η έξαρση της εγκληματικότητας.

Η Θεσσαλονίκη απέκτησε για πρώτη φορά master plan συγκοινωνιακών υποδομών την περίοδο  2010-2012. Βασικά έργα του σχεδίου αυτού όπως οι κόμβοι της περιφερειακής  δημοπρατήθηκαν το 2011. Τότε είχα την τιμή να βρίσκομαι στην ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Για το ΜΕΤΡΟ ο χρόνος, για τα ουσιαστικά πρακτικά βήματα, έχει σταματήσει στο 2012, τόσο για την γραμμή (Πλατεία Δημοκρατίας- Ευκαρπία-Νοσοκομείο Παπαγεωργίου), όσο και για την γραμμή (Σιδηροδρομικός σταθμός-Αμπελόκηποι-Εύοσμος-Κορδελιό).

Η ανάπλαση και η αξιοποίηση του δυτικού παράκτιου μετώπου, είναι το  απολύτως αναγκαίο έργο για την προστασία των ακτών από την διάβρωση, αλλά και την περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής.

Όσον αφορά την ΔΕΘ, επισημαίνω ότι είναι πολύ σημαντική, για την ανάπτυξη της χώρας και ιδιαίτερα για την εξωστρέφεια της οικονομίας. Δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί η μελέτη που κάναμε το 1999- 2000, όπου είχα την τιμή να έχω την ευθύνη ως Υπουργός Μακεδονίας - Θράκης και το σχέδιο για την μεταφορά των βασικών της λειτουργιών στην δυτική πλευρά της πόλης. Η δυτική Θεσσαλονίκη χρειάζεται αναπτυξιακές υποδομές και θέσεις απασχόλησης. Δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι ζώνη υψηλής ανεργίας, εγκληματικότητας και υποβαθμισμένου περιβάλλοντος. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια κανένα πρακτικό βήμα δεν έγινε για να ανατραπεί αυτή η οδυνηρή πραγματικότητα.

Κλείνοντας, ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι: «Ήμουν πάντα βουλευτής της πόλης και των ανθρώπων της και το ζητούμενο σήμερα είναι, η πόλη να επανακτήσει βουλευτή με γνώσεις των θεμάτων της, αναγνωρισμένη εργατικότητα και δοκιμασμένο ήθος με σύγχρονες και ρεαλιστικές προτάσεις».