Skip to main content

Μαγκριώτης:Γιατί δεν δημοπρατήθηκε κανένα σημαντικό έργο μετά το 2012;

Ο υποψήφιος βουλευτής με το ΚΙΝΑΛ θέτει ερωτήματα αναφορικά με τις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.

Το ερώτημα γιατί δεν δημοπρατήθηκε κανένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο στην Θεσσαλονίκη, μετά το 2012 θέτει ο υποψήφιος βουλευτής στην Α’ Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΑΛ, Γιάννης Μαγκριώτης, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του προέδρου της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη, για την ανάπτυξη και την εξωστρέφεια της οικονομίας της πόλης αναφέροντας πιο αναλυτικά ότι:

«Βασική προϋπόθεση για την εξωστρεφή ανάπτυξη είναι η ύπαρξη σύγχρονων και ολοκληρωμένων αναπτυξιακών υποδομών.

Η Θεσσαλονίκη απέκτησε για πρώτη φορά master plan συγκοινωνιακών υποδομών την περίοδο  2010-2012, μετά από εντατική δουλειά ειδικών και ανοικτή διαβούλευση των φορέων της πόλης και είναι ιδιαίτερη η τιμή πού νιώθω γιατί ώς Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, πρότεινα, συντόνισα τις ομάδες δουλειάς, τον δημόσιο διάλογο και δημοπρατήσαμε σημαντικά έργα, έχοντας διασφαλίσει τις μελέτες και την χρηματοδότηση.

Βασικά έργα του σχεδίου αυτού, όπως η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά οι κόμβοι της περιφερειακής  και η ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης στο Μακεδονία, δημοπρατήθηκαν την δια περίοδο και ο χρόνος ολοκλήρωσης τους για το Μετρό το 2018, για τους κόμβους το 2015».

Ακόμη, ο υποψήφιος με το Κίνημα Αλλαγής συμπλήρωσε:

«Δυστυχώς, μόνο το έργο του αεροδρομίου ολοκληρώθηκε με καθυστέρηση τεσσάρων χρόνων, ενώ τα αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα.

Την ίδια περίοδο προετοιμάστηκε η δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό δυτικά και προς το αεροδρόμιο και όλα σταμάτησαν ουσιαστικά το 2012.

Σταμάτησε και η προετοιμασία για την αναβάθμιση της ανατολικής περιφερειακής με τον υπερυψωμένο κλάδο των 3.5 χιλιομέτρων από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την Πυλαία για να παίρνει την διαμπερή κίνηση, η διαλάληση με μια ακόμη λωρίδα ανά κατεύθυνση του τμήματος από Πυλαία μέχρι τον κόμβο Καρδίας, επίσης όλα πάγωσαν στο 2012.

Τέλος δημοπρατήθηκε η κατασκευή του δευτέρου κλάδου του κεντρικού αποχετευτικού αγωγού για να τελειώσει το φαινόμενο των υπερχειλίσεων και της μόλυνσης του Θερμαϊκού και έπρεπε να τελειώσει το 2015 και ακόμη δεν έχει τελειώσει.

Το χειρότερο είναι ότι ακύρωσαν τον διαγωνισμό για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του διυλιστηρίου νερού στην Σίνδο, που θα έλυνε οριστικά το πρόβλημα της υδροδότησης της Θεσσαλονίκης και τα αποτελέσματα τα είδαμε πέρσι».