Σημαντική αύξηση 37,7% στον όγκο πωλήσεων παρουσίασε το brand ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ της Eurimac στο οκτάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοχιο περσινό διάστημα.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, επικαλούμενη τα αποτελέσματα έρευνας της Nieslen για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου, το brand ΜΑΚΒΕΛ έχει πολλαπλάσια ανάπτυξη στο οκτάμηνο σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. «Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα οκταμήνου Ιανουαρίου-Αυγούστου της Nieslen για την κατηγορία των ζυμαρικών, το brand ΜΑΚΒΕΛ παρουσίασε την πιο ισχυρή ανάπτυξη 37,7% όσον αφορά στον όγκο, συγκρινόμενη με το 5,9% του συνόλου της αγοράς των ζυμαρικών, και αντίστοιχα ανάπτυξη σε αξία 47,1%, σε σχέση με το 15,% που παρουσίασε ο κλάδος συνολικά», αναφέρει η εταιρεία.
«Χαρακτηριστικό της δυναμικής αυτής», συμπληρώνει η ΜΑΚΒΕΛ, «ήταν ότι ανάπτυξη αυτή ήταν σημαντικά μεγαλύτερη της αντίστοιχης αύξησης της υπόλοιπης αγοράς σε όλες τις αλυσίδες».
Tο brand ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ της Eurimac έχει πολλαπλάσια ανάπτυξη στο οκτάμηνο σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά στο οκτάμηνο του 2022