Skip to main content

MamaSnack: Start up από τον Λαγκαδά παραδίδει κατ' οίκον υγιεινά σνακ για παιδιά

Το MamaSnack, ένα πακέτο με υγιεινά και ευχάριστα για τα παιδιά σνακ, είναι φτιαγμένο από μια μαμά που αφουγκράστηκε τις ανάγκες των άλλων μαμάδων

Ως μαμά ήθελε να προσφέρει υγιεινές διατροφικές επιλογές στα δύο παιδιά της, δεν είχε όμως ούτε τον χρόνο ούτε τη γνώση για να σκαρφίζεται κάθε μέρα ένα νόστιμο και παράλληλα ωφέλιμο σνακ γι’ αυτά και παράλληλα δεν ήταν πάντα σε θέση να αξιολογήσει τα σχετικά προϊόντα του εμπορίου. Έτσι, η Εβελίνα Ριμπάπωβα σκέφτηκε την ιδέα του MamaSnack, ενός πακέτου γεμάτου με υγιεινά και ευχάριστα για παιδιά σνακ, τα οποία επιλέγονται από παιδική διατροφολόγο και παραδίδονται κάθε μήνα κατ’ οίκον, λύνοντας τα χέρια των μαμάδων, που πολλές φορές, ελλείψει χρόνου και των απαραίτητων γνώσεων, συμβιβάζονται με όχι και τόσο υγιεινές επιλογές. Μετέτρεψε με αυτόν τον τρόπο την καθημερινή ανάγκη της μαμάς να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των παιδιών για κάτι μικρό ανάμεσα στα γεύματα σε start up, η οποία λειτουργεί από τις αρχές του 2021 στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.

Κάθε κουτί, το οποίο μπορεί να παραγγείλουν οι γονείς από το site του MamaSnack, περιέχει επτά με οκτώ σνακ που απευθύνονται σε παιδιά του νηπίου και του δημοτικού. Η επιλογή των προϊόντων γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών σε σνακ για έναν μήνα. Μάλιστα, κάθε μήνα το πακέτο είναι διαφορετικό, με σκοπό κατά τη διάρκεια του χρόνου να καλύπτονται όλες οι διατροφικές κατηγορίες που έχει ανάγκη ένα παιδί. Από μπάρες, energy balls, βούτυρα καρπών, granola και μούσλι, παξιμάδια (κρίθινα, οσπρίων) και κριτσίνια μέχρι τσιπς λαχανικών, κράκερ (φακής, βρώμης, καρότου), ρυζογκοφρέτες, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς, το πακέτο του MamaSnack έχει από όλα και πέραν της ανάγκης που καλύπτει, δημιουργεί και μια υγιεινή συνήθεια για τα παιδιά. Μάλιστα, η Εβελίνα φροντίζει τα προϊόντα να είναι ελληνικά, στηρίζοντας έτσι ελληνικές εταιρείες. Μέσω της ιστοσελίδας γίνονται παραδόσεις σε όλη την Ελλάδα, ενώ μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη ζήτηση είναι από Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

«Το κουτί, μετά από προσεκτική επιλογή που γίνεται από την παιδική διατροφολόγο μας, είναι διατροφικά ισορροπημένο. Περιέχει δε προϊόντα που οι μαμάδες δύσκολα θα έβρισκαν σε ένα σούπερ μάρκετ» λέει στη Voria η Εβελίνα. Με δεδομένο δε ότι κάποια από τα σνακ δεν απευθύνονται μόνο σε παιδιά, το επόμενο βήμα της θα αφορά τις διατροφικές επιλογές των ίδιων των γονιών.

Η πληροφορική, το MBA και η αγάπη για το επιχειρείν

Έχοντας σπουδάσει πληροφορική και συνεχίζοντας με ένα MBA κι ενώ εργάζεται ως business analyst, η Εβελίνα είχε ανέκαθεν μεγάλη αγάπη για την επιχειρηματικότητα, καθώς θεωρεί πως μέσω της δημιουργικότητάς της την κάνει καλύτερο άνθρωπο. Έτσι, το ανήσυχο πνεύμα της την είχε οδηγήσει πριν από τη MamaSnack σε μια άλλη start up, η οποία είχε να κάνει με ένα software για φοιτητές και βιβλιογραφία. Αν και το πρότζεκτ δεν πέτυχε, η Εβελίνα δεν κάμφθηκε και συνέχισε να σκέφτεται επιχειρηματικές ιδέες. Η καθημερινότητά της ως μαμά ήταν αυτή που την έκανε να σκεφτεί αρχικά την κατ’ οίκον διανομή υγιεινών γευμάτων για παιδιά σε μια ιδέα με το όνομα MamaMam και με αυτή πήγε στο OK!Thess, όπου τη μετεξέλιξε σε MamaSnack. Έχοντας διαμορφώσει το επιχειρηματικό μοντέλο, συμμετείχε στη συνέχεια στο πρόγραμμα προετοιμασίας του Next Stage Challenge, όπου και η MamaSnack άρχισε να παίρνει την τελική της μορφή.

Εβελίνα Ριμπάπωβα

 

«Γιατί να επιλέξει κανείς το MamaSnack; Γιατί υπάρχουν ελάχιστα υγιεινά σνακ στα καταστήματα. Γιατί πολλά σνακ που θεωρούμε υγιεινά δεν είναι. Γιατί είναι πολύ δύσκολο για έναν γονιό να καταλάβει από την ετικέτα, αν ένα προϊόν είναι κατάλληλο για το παιδί του ή όχι. Γιατί είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος να περιορίσουν οι μαμάδες τα γλυκά. Γιατί μπορούν να το έχουν μαζί τους πάντα και παντού. Γιατί φέρνει τον παιδικό διατροφολόγο στο σπίτι… ανέξοδα και τέλος γιατί, πέρα από το ότι προσφέρει υγιεινές επιλογές, αρέσει στα παιδιά» εξηγεί η Εβελίνα.