Skip to main content

Marketing Club: Masterclass για την προηγμένη πρακτική διαχείρισης καινοτομιών

Στο Masterclass δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στους τρόπους διασύνδεσης των τεχνολογιών και προϊόντων με την επιχειρηματική στρατηγική.

Το Virtual Masterclass με εισηγητή τον Δρ. Φώτη Φιλιππόπουλο διοργάνωση την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου τo Marketing Club, παραμένοντας σε εγρήγορση, εν μέσω της ιδιαίτερης τρέχουσας συγκυρίας και θέλοντας να δώσει έμπνευση και επιμόρφωση υψηλού επιπέδου στο κοινό του.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το Masterclass του Δρ Φώτη Φιλιππόπουλου, παρακολούθησαν πάνω από 1.500 μετέχοντες ζωντανά μέσω ZOOM και Facebook live. Περιείχε έναν σημαντικό αριθμό κρίσιμων γνώσεων, καθώς και έννοιες και πρακτικές από παγκόσμια οπτική γωνία, σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης προκλήσεων στην ανάπτυξη και διαχείριση επιτυχημένης τεχνολογικής και προϊοντικής στρατηγικής, ενόψει μεταβαλλόμενων αγορών, τεχνολογιών και ζήτησης.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους τρόπους διασύνδεσης των τεχνολογιών και προϊόντων με την επιχειρηματική στρατηγική και το περιεχόμενο ήταν ιδιαίτερα σχετικό με την εποχή της πληροφορίας και την παγκόσμια οικονομία. Ενδεικτικά έγινε αναφορά:

  • Στην αποκωδικοποίηση της έννοιας της καινοτομίας την οποία γνωρίσαμε ως όρο, έννοια και πρακτική
  • Στη διασύνδεση των επαγωγικών μεθόδων και της παραγωγικής συλλογιστικής στην επιστημονική διαδικασία πίσω από τη διαχείριση των καινοτομιών
  • Στις διαφορές μεταξύ μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας (SME) και επιχειρηματικότητας καθοδηγούμενης από την καινοτομία (IDE)
  • Στον ορισμό της καινοτομίας σύμφωνα με το MIT
  • Στις εξελιγμένες μεθόδους έρευνας και στα στάδιά τους
  • Στις απαιτήσεις, στοιχεία και παράγοντες για την καινοτομία 
  • Στα 5 θεμελιώδη μοντέλα καινοτομίας (αγωγός, εκτεταμένος αγωγός, επαγωγικός αγωγός, παραγωγή, innovation organization)
  • Στα στοιχεία που συναποτελούν τον πυρήνα της καινοτομίας 
  • Στην παράδοξη πρόκληση του δυισμού
  • Στα κύματα της καινοτομίας
  • Καμπύλη S - H δυναμική της τεχνολογικής αλλαγής και ο εντοπισμός ευκαιριών στις ασυνέχειες
  • Τεχνολογική χαρτογράφηση και δημιουργία ισχυρής αρχιτεκτονικής προϊόντων
  • Εισαγωγή στην ανάπτυξη επιτυχημένης τεχνολογικής στρατηγικής
  • Εισαγωγή στη διαχείριση καινοτομιών και ανάπτυξη αγορών
  • Τι απαιτείται για τη δημιουργία οργανισμών που αλλάζουν τους όρους του παιχνιδιού
  • Πώς κάποιες από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στον κόσμο ανακαλύπτουν νέες πηγές κερδοφορίας
  • Με τα δεδομένα στο παγκόσμιο επιχειρηματικό σκηνικό να μεταβάλλονται συνεχώς και ειδικά ενόψει του Covid-19, οι προκλήσεις για τα στελέχη και τις επιχειρήσεις συνεχώς εντείνονται.

Όλες οι ανωτέρω κρίσιμες έννοιες, αποδεδειγμένες θεωρίες, πρακτικές και στρατηγικές που αναλύθηκαν κατά τη διάρκεια του Masterclass, έδωσαν απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, σχετικά με τους τρόπους επιβίωσης των επιχειρήσεων από τις υπαρξιακές απειλές που αντιμετωπίζουν. Εταιρείες όλων των τύπων θα πρέπει να μετασχηματιστούν και να καινοτομήσουν σε ένα νέο ευρύ πεδίο για να κερδίσουν τη μάχη της σχετικότητας.

Μάθετε περισσότερα για τον Δρ Φώτη Φιλιππόπουλο:
https://www.curiousinc.app/meet-fotis-filippopoulos