Skip to main content

Marketing Club: Πραγματοποιήθηκε το Virtual Masterclass με τη Μ. Χατσοπούλου

To Marketing Club διοργάνωσε virtual Masterclass με καλεσμένη την Board Chair, Levitronix Technologies, Μαρίνα Χατσοπούλου.

Το Marketing Club διοργάνωσε Virtual Masterclass με θέμα την επιχειρηματικότητα έχοντας καλεσμένη εισηγήτρια την Board Chair, Levitronix Technologies κ. Μαρίνα Χατσοπούλου.

Το Virtual Masterclass πραγματοποιήθηκε στις 24 Μαρτίου 2021 μέσω ZOOM και Facebook live, παρακολούθησαν  ζωντανά πάνω από 1,5Κ συμμετέχοντες, τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή επιχειρηματική σκηνή.

Η Μαρίνα Χατσοπούλου επεσήμανε το πόσο σημαντικές είναι για τις επιχειρήσεις έννοιες όπως η προσαρμοστικότητα και η ταχύτητα απόκρισης στις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος. «Οι επιχειρήσεις για να ανταποκριθούν, όσο το δυνατόν ταχύτερα και με μεγαλύτερη επιτυχία, θα πρέπει πάντα να λαμβάνουν υπόψη το τρίπτυχο κουλτούρα-διαφορετικότητα προϊόντων/υπηρεσιών-προσφερόμενη αξία», υπογράμμισε.

Στη συνέχεια ανέφερε ότι οι μεγάλες εταιρίες είναι σαν τα μεγάλα πλοία, «αργές στο να αλλάζουν κατεύθυνση, κυρίως λόγω του κόστους υποδομών που συνεπάγεται μία τεράστια επένδυση, δηλαδή μία αναδυόμενη αγορά, ενώ η υπάρχουσα πελατεία τους θα τους οδηγήσει αργά και σταθερά σε μικρότερης κλίμακας αλλαγές. Αντίθετα μία νεοσύστατη εταιρία, μικρότερου μεγέθους μπορεί να ανταποκριθεί σε μία αλλαγή και να αξιοποιήσει μία ευκαιρία προς όφελός της. Όσο πιο ξαφνική είναι η αλλαγή για τη νεοσύστατη εταιρία τόσο μεγαλύτερο είναι το όφελος. Για παράδειγμα, ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα καινοτομίας στον κόσμο  αξιοποίησε θετικά τη συγκυρία του COVID-19. Όταν οι «ενοικιαστές» μικρού μεγέθους των υποδομών του άρχισαν να ακυρώνουν τα μισθωτήριά τους, σκέφτηκαν να ξεκινήσουν τεστ COVID-19 στις υποδομές τους, όχι μόνο για τους ενοικιαστές, τους οποίους κατάφεραν έτσι να «γυρίσουν πίσω» με μισθωτήρια συμβόλαια, αλλά και γενικότερα για λοιπές ομάδες της ευρύτερης Πολιτείας. Επιπροσθέτως στις ίδιες εγκαταστάσεις γίνονται πλέον και εμβολιασμοί. Αυτό είναι ένα εξαιρετικά επιτυχημένο παράδειγμα ανταπόκρισης στις μεταβολές σε εξαιρετικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Αλλαγή κατεύθυνσης σημαίνει το τρίπτυχο: ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ – ΠΡΑΤΤΩ - ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ».

Επιπλέον ο COVID-19, σύμφωνα με την κ. Χατσοπούλου, «δημιούργησε ένα κύμα αλλαγών που ήρθαν για να «μείνουν» όπως «η απομακρυσμένη εργασία», η «μείωση» των ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους και οι εταιρίες θα υφίστανται τις επιπτώσεις. Την ίδια στιγμή όμως ανοίγονται και νέες ευκαιρίες από τις καινούριες συνήθειες των ανθρώπων για τις επιχειρήσεις. Επίσης, πολλές φορές έχουμε υψηλές προσδοκίες για την ανάπτυξη των εργασιών της επιχείρησής μας «στηριζόμενοι» στην τεχνολογία, που στο τέλος μας διαψεύδουν. Ταυτόχρονα, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλλει στην «απλοποίηση» της ζωής του ανθρώπου και δεν θα έπρεπε να τον φοβίζει γιατί πολύ απλά θα δημιουργήσει «χώρο» για επαγγέλματα πιο δημιουργικά και συνυφασμένα με τη φύση του ανθρώπου. Η μετάβαση βεβαίως μπορεί να δημιουργήσει μία «σύγχυση» αλλά το αντίδοτο πάντα σε τέτοιου είδους μεταβάσεις που δεν γίνονται από τη μία ημέρα στην άλλη, είναι η εγρήγορση, η ενεργοποίηση του ανθρώπου ώστε να αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες που προκύπτουν και τον εξελίσσουν και η Ατομική Ευθύνη στη Δια Βίου Εκπαίδευση σε νέες δεξιότητες και γνώση».

Αισιόδοξο εν κατακλείδι το μήνυμα της κ. Χατσοπούλου, καθώς όπως ανέφερε «υπάρχουν άπειρες ευκαιρίες για το επιχειρείν κι αν αποτύχεις δεν πειράζει, θα κάνεις κάτι άλλο, θα πρέπει να το προσεγγίσεις σαν «εμπειρία» για να εξασκήσεις την επιχειρηματική σου δεξιότητα, να σχεδιάσεις τα βήματά σου προσεκτικά, και κυρίως εάν δεν έχεις χρήματα που σου «περισσεύουν», απόφυγε το ρίσκο». Το πιο σημαντικό: «άκουσε» τους ανθρώπους σου σε κάθε βαθμίδα, «χρειαζόμαστε» διαφορετικότητα στους ανθρώπους και στα επαγγελματικά backgrounds, «μόνο πτυχιούχοι» ή «μόνο έμπειροι» δεν συμβάλλουν στην επιτυχία. Τα «μυστικά» που κρατά ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν τον βοηθούν στη γνώση. «Πάρτε μηνύματα από την αγορά και τους πελάτες σας, κάντε σχέδιο διαδοχής στις οικογενειακές επιχειρήσεις και αξιοποιήστε γνώση από εξωτερικά στελέχη, λειτουργήστε proactively στη δια βίου γνώση με ατομική ευθύνη!».

«Το Marketing Club, πιστό στις αρχές του, υποστηρίζοντας τη διάχυση υψηλής γνώσης, την επιμόρφωση, την έμπνευση και τη δημιουργία, διοργάνωσε ακόμη ένα υψηλού επιπέδου Virtual Masterclass, με καλεσμένη εισηγήτρια την κ. Μαρίνα Χατσοπούλου, μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως ειδικούς στην τεχνολογική επιχειρηματικότητα και επενδύτρια σε πολλές καινοτόμες επιχειρήσεις», προσθέτει η ανακοίνωση και προσθέτει:

«H ξεχωριστή ομιλήτρια Μαρίνα Χατσοπούλου, με την τεράστια εμπειρία στην αλλαγή και στο επιχειρηματικό transformation, ταξίδεψε το κοινό, μέσα από επιτυχημένα παραδείγματα επιχειρήσεων, στον χρόνο. Όταν ο Τζεφ Μπέζος το 1997 γινόταν πρώτη φορά εκατομμυριούχος με την Amazon, η ίδια έβλεπε στο μέλλον και είχε ήδη επενδύσει στους 3d printers και στη δύναμη των οικιακών υπολογιστών».

Το Virtual Masterclass συντόνισε η Ειρήνη Κόντρα (MBA), αντιπρόεδρος MarketingClub / Business / Career Coach / Σύμβουλος επαγγελματικής ανάπτυξης.