Skip to main content

Διαμαντής Μασούτης: Είσοδος στην Αθήνα μόνο με πολλά καταστήματα

Τι είπε στη Voria.gr ο Διαμαντής Μασούτης για τους στόχους του leader του λιανεμπορίου στη βόρειο Ελλάδα. Επενδύσεις και ανάπτυξη του δικτύου.

Παραμένει στόχος για την "Μασούτης Α.Ε." η είσοδος στην αγορά της πρωτεύουσας, μία είσοδος που θα πρέπει να γίνει με τρόπο που να ανταποκρίνεται στα μεγέθη του leader της αγοράς στη βόρειο Ελλάδα, δηλαδή με 10 έως και 30 καταστήματα, δήλωσε στη Voria.gr ο ιδρυτής της εταιρείας κ. Διαμαντής Μασούτης, με την ευκαιρία της βράβευσής του από το Τμήμα Μακεδονίας της ΕΕΔΕ.

Ο κ. Μασούτης δεν σχολίασε τις αλλαγές που φέρνει στο τοπίο της λιανικής στη Θεσσαλονίκη και την βόρειο Ελλάδα, η άνοδος των δύο αθηναϊκών αλυσίδων, της "Σκλαβενίτης" και της "Μy Market", αλλά μόνο επέλεξε να πει, σε σχέση και με την πιθανή κάθοδο στην Αθήνα, "εμείς πάμε αργά και σταθερά, για να πηγαίνουμε γρήγορα".

Το "αργά" φυσικά δεν είναι και τόσο ακριβές αφού η εταιρεία συνεχίζει στην υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος για το 2017 που έχει προϋπολογιστεί στα 20 εκατ. ευρώ και αφορά δημιουργία νέων καταστημάτων αλλά και τον ανασχεδιασμό υφιστάμενων, προκειμένου τα ψώνια να αποτελούν μία ευχάριστη εμπειρία για τον πελάτη.

Μέσα στο 2017 η επιχείρηση έχει ανοίξει νέα σημεία πωλήσεων, λιανικής στην Καστοριά και χονδρικής σε Βόλο, Αγρίνιο και Μυτιλήνη, ενω πρόκειται να εγκαινιάσει ένα ακόμη super market σε Καστοριά, κατάστημα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης αλλά και στην Κατερίνη, και έπεται... συνέχεια.

Σήμερα η "Μασούτης" έχει συνολικά στο δίκτυό της 267 καταστήματα, στα οποία περιλαμβάνονται 22 χονδρικής, τα Cash & Carry.

Αρχικός στόχος είναι η πύκνωση του δικτύου στις περιοχές που έχει ήδη παρουσία η "Μασούτης", δηλαδή σε βόρεια Ελλάδα, κεντρική Ελλάδα και νησιά του βορείου Αιγαίου.

Βεβαίως, εκτιμάται ότι η "Μασούτης", όπως όλες οι μεγάλες λιανεμπορικές, δεν θα αφήσει να χαθούν οι ευκαιρίες μεγέθυνσης που αναμένεται να εμφανιστούν μέσα στο 2017, έτος που όλα θα κριθούν στο κλάδο των super markets καθώς οι πολύ μεγάλες πιέσεις που έχουν δεχθεί οι μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις τις έχουν σπρώξει σε αδιέξοδο.

Παρά τα μαύρα χάλια της λιανεμπορικής αγοράς, όπως ομολογούν όλες οι επιχειρήσεις του κλάδου, η "Μασούτης" συνεχίζει επενδυτικά και αναπτυξιακά, ενώ μετά την ελαφρά κάμψη πωλήσεων που είχε στο τετράμηνο του 2017, ο Μάϊος έδειξε να ανακάμπτει οπότε επιδίωξη είναι, στο εξάμηνο, να επιτευχθούν οι πωλήσεις α' εξαμήνου του 2016 με στόχο να κλείσει η χρονιά, σε τζίρο, στα περυσινά επίπεδα.

Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών της "Μασούτης" το 2016 είχε κινηθεί ανοδικά και έκλεισε λίγο πάνω από τα 800 εκατ ευρώ, με κέρδη στη περιοχή των 33 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τη θέση της "Μασούτης" στην αγορά, είναι μέσα στο 'top 5' των αλυσίδων super market, με γεωγραφική κάλυψη άνω του 50% στο σύνολο της χώρας και πληθυσμιακή κάτω του 50%, κυρίως επειδή δεν έχει μπει ακόμη στην αγορά της Αττικής. Στο σύνολο της αγοράς, πανελλαδικά, έχει το 13%, αλλά στη βόρειο Ελλάδα έχει το πολύ μεγάλο μερίδιο του 46%.