Skip to main content

Με εντολή Καραμανλή κατεβαίνουν οι αφίσες για τις αμβλώσεις

Το υπουργείο Μεταφορών σε παρέμβασή του έκανε λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω

Με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή κατεβαίνει από τους χώρους του μετρό η διαφημιστική αφίσα με την υπογραφή «Αφήστε με να ζήσω», μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, «το υπουργείο δεν είχε την παραμικρή ενημέρωση, όπως και η κυβέρνηση» ενώ τονίζει πως η εν λόγω καμπάνια στρέφεται «εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, «ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.

Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο υπουργείο και η κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους. Για το λόγο αυτό, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».

Σημειώνεται πως η εν λόγω πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα και είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό ήταν προγραμματισμένη να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020.

Νωρίτερα, την παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και της διοίκησης της δημόσιας επιχείρησης που διαχειρίζεται το μετρό, είχε ζητήσει το Κίνημα Αλλαγής.