Skip to main content

Το πόρισμα των τεχνικών του ΟΑΣΘ για τα 50 λεωφορεία από τη Λειψία

Με ποια συμπεράσματα επέστρεψε από τη Λειψία η αντιπροσωπεία δήμου - ΟΑΣΘ. Το... πρόβλημα πολυτελείας και τα επόμενα βήματα.

Με πολύ θετικές εντυπώσεις επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη τα μέλη της κοινής αντιπροσωπείας του δήμου Θεσσαλονίκης και του ΟΑΣΘ, τα οποία είχαν μεταβεί στη Λειψία προκειμένου να ελέγξουν την καταλληλότητα των πενήντα λεωφορείων που προτίθεται να αγοράσει ο δήμος προκειμένου στη συνέχεια να τα παραχωρήσει στον ΟΑΣΘ. Όπως είχε γράψει η Voria.gr η επιτροπή μετέβη στη Λειψία την Πέμπτη και επέστρεψε χθες. 

Σύμφωνα με πληροφορίες. τα συμπεράσματα από την αυτοψία την οποία έκαναν οι τεχνίτες του ΟΑΣΘ στα οχήματα είναι εξαιρετικά θετικά. «Είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση καθώς οι Γερμανοί προβαίνουν σε τακτικές, ανά τρίμηνο συντηρήσεις των λεωφορείων. Αυτό, έχει ως αποτέλεσμα, τα πάντα να δουλεύουν ρολόι», δήλωσε στην Voria.gr αρμόδια πηγή.

Το μόνον αρνητικό στοιχείο είναι ότι τα λεωφορεία διαθέτουν μόνον δύο πόρτες, όπως και τα οχήματα του ΟΑΣΘ τα οποία είχαν δρομολογηθεί σε γραμμές εκτός πόλης. «Εντός πόλης αυτό είναι ένα πρόβλημα, θα ήταν προτιμότερο να έχουμε τρίθυρα οχήματα, αλλά μπροστά στην έλλειψη λεωφορείων, αυτό είναι πρόβλημα πολυτελείας», επισημαίνει στέλεχος του ΟΑΣΘ. Επιπλέον, στα οχήματα θα χρειαστεί να τοποθετηθεί κλιματισμός καθώς αυτός που διαθέτουν δεν επαρκεί να καλύψει τις ανάγκες για το σύνολο των επιβατών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα Δευτέρα, τα μέλη της επιτροπής θα ενημερώσουν για τα συμπεράσματά τους τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα καθώς και την ηγεσία του ΟΑΣΘ. Στη συνέχεια, εφόσον δήμος και ΟΑΣΘ αποδεχθούν τη θετική, όπως όλα δείχνουν, εισήγηση της επιτροπής, θα κινηθούν οι διαδικασίες για την αγορά των λεωφορείων.

Όπως έγραψε η Voria.gr ήδη, η νομική υπηρεσία του δήμου έχει προχωρήσει τις αναγκαίες επεξεργασίες για τη διαγωνιστική διαδικασία μέσω της οποίας θα γίνει η αγορά των λεωφορείων, καθώς και για τη μετέπειτα παραχώρηση των οχημάτων στον ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο της σύμβασης την οποία έχουν υπογράψει οι δύο πλευρές.

Εφόσον δεν προκύψουν εμπόδια κατά τη διαγωνιστική διαδικασία και αγοραστούν τα λεωφορεία, θα ακολουθήσει η υπογραφή δεύτερης, ειδικής προγραμματικής σύμβασης μεταξύ δήμου και ΟΑΣΘ, με την οποία τα πενήντα λεωφορεία θα παραχωρούνται για χρήση στον Οργανισμό υπό μορφή χρησιδανείου. Το χρησιδάνειο θα έχει διάρκεια, σε πρώτη φάση, έως την 31η Δεκεμβρίου 2022 που, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, ολοκληρώνεται η εν εξελίξει διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ.