Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020
x

ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

Οι πολίτες μπορούν για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο του δήμου Ωραιοκάστρου. Δείτε τα νέα μέτρα.

Σε ισχύ τίθενται στον δήμο Ωραιοκάστρου νέα μέτρα ως προς τη λειτουργία των υπηρεσιών του μετά την κατάταξη της Θεσσαλονίκης στο «Επίπεδο 3» (αυξημένης επιτήρησης) του Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από τη λοίμωξη Covid-19.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα νέα μέτρα:

Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό.
Εξυπηρέτηση κοινού με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
Τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.
Υποχρεωτική τηλεργασία στο 40%, επιπλέον των υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

Οι πολίτες μπορούν για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο του δήμου Ωραιοκάστρου, στο τηλέφωνο 2313304000. Επίσης, στην ιστοσελίδα του δήμου Ωραιοκάστρου (www.oraiokastro.gr) είναι αναρτημένος κατάλογος με τα τηλέφωνα επικοινωνίας όλων των υπηρεσιών και δομών του δήμου Ωραιοκάστρου.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ