Skip to main content

Agnotis: Πάνες από τη Θεσσαλονίκη στα σπίτια των Γερμανών

Μεγαλώνει η Θεσσαλονικιώτικη εταιρεία, που με τις βρεφικές πάνες και το e-commerce ανοίγεται στην αγορά που κυριαρχούν οι πολυεθνικές.

Πριν περίπου τέσσερα χρόνια, τον Οκτώβριο του 2014, όταν η «Καράσσο Α.Ε.» λάνσαρε στη διαδικτυακή αγορά τις βρεφικές πάνες Agnotis, ήταν μια βραβευμένη start up. Σήμερα, η εταιρεία, πολυβραβευμένη πλέον, συνεχίζει να είναι …up, καθώς κινείται όλο και πιο ανοδικά, έχοντας μόλις κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην δύσκολη γερμανική αγορά.

«Στις αρχές Ιανουαρίου, με τη θυγατρική «Agnotis Gmbh» μπήκαμε στην γερμανική αγορά, εταιρεία που ενεργοποιήθηκε τέλη Φεβρουαρίου, με έδρα και αποθήκες στη Φρανκφούρτη. Επιλέξαμε την πιο απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά από τις πλέον προηγμένες ευρωπαϊκές, για να εξάγουμε το μοντέλο που εφαρμόζουμε στην Ελλάδα, δηλαδή των ηλεκτρονικών πωλήσεων και της παράδοσης των προϊόντων μας στα σπίτια των πελατών», αποκάλυψε στη Voria.gr ο επικεφαλής της «Καράσσο ΑΕ», κ. Τζάκο Καράσσο.

Η εταιρεία, που μπήκε στην αγορά με τις βρεφικές πάνες αλλά στη συνέχεια εμπλούτισε τη γκάμα των προϊόντων της με είδη περιποίησης βρεφών όπως και καθαριστικά, πραγματοποιεί την τελευταία διετία πωλήσεις και στη Λιβύη, μέσω αντιπροσώπου. Λόγω της υστέρησης στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συγκεκριμένη χώρα, τα Agnotis διατίθενται στα σούπερ μάρκετ.

«To εμπορικό μοντέλο των Agnotis, των on line πωλήσεων, είναι αυτό που εφαρμόζουμε στην ελληνική αγορά και το οποίο άλλωστε είναι ένα από τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα έναντι των πολύ ισχυρών του κλάδου, στις βρεφικές πάνες. Με αυτό το μοντέλο θα αναπτυχθούμε και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, στις πιο εξελιγμένες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως Γαλλία, Ολλανδία, Αγγλία, Βέλγιο», είπε ο κ. Καράσσο συμπληρώνοντας ότι ήδη έχουν προσεγγίσει την εταιρεία funds, που ενδιαφέρονται να χρηματοδοτήσουν την ανάπτυξή της.

«Δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει εάν θα συνεχίσουμε με τις δικές μας μόνο δυνάμεις ή εάν θα δεχθούμε την πρόταση χρηματοδότησης του πλάνου ανάπτυξής μας. Εάν η απόφασή μας είναι καταφατική, θα ληφθεί ως τέτοια για να προχωρήσουμε με ταχύτερους ρυθμούς στη διείσδυσή μας και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Εκτιμώ πάντως ότι μετά από ένα χρόνο θα τολμήσουμε και στις αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας, που μπορούν να εξυπηρετηθούν εφοδιαστικά από τις αποθήκες στη Γερμανία. Το βέβαιο είναι ότι θα επιχειρήσουμε την επέκταση καθώς μάλιστα τα πρώτα δείγματα από την δραστηριοποίησή μας στη γερμανική αγορά, είναι ενθαρρυντικά», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η εταιρεία ξεκίνησε και συνεχίζει με τις βρεφικές πάνες και τα προϊόντα για βρέφη, καθώς σε αυτές τις κατηγορίες προϊόντων οι αγοραστές , οι γονείς, είναι νέα άτομα εξοικειωμένα με τη χρήση του internet, κάτι που δεν ισχύει για τα άτομα της τρίτης ηλικίας που πιθανώς θα ενδιαφέρονται να προμηθευτούν πάνες ακράτειας ή για τους συγγενείς και εκείνους που τους φροντίζουν.