Skip to main content

Mediamixx: Η καρδιά της Επικοινωνίας χτυπά από σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Το Φεστιβάλ του κόσμου των Media έρχεται ξανά στην πόλη με τα βραβεία «Χρυσή ομπρέλα», σπουδαία συνεδριακή θεματολογία και μοναδικά πάρτι.

Η καρδιά της Επικοινωνίας χτυπά για τρίτη συνεχή χρονιά στη Θεσσαλονίκη, καθώς ξεκινούν σήμερα οι εκδηλώσεις του Mediamixx Festival, της διοργάνωσης που συγκεντρώνει δημοσιογράφους, διαφημιστές, παραγωγούς, ηθοποιούς και όλους τους επαγγελματίες των media σε ένα σημείο για να ανταλλάξουν ιδέες, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να ενισχύσουν τις διασυνδέσεις τους με τον χώρο.

Οι δράσεις του Mediamixx Festival θα πραγματοποιηθούν από σήμερα μέχρι και το Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου στην Αποθήκη Γ, στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί η απονομή των Τηλεοπτικών Βραβείων Χρυσής Ομπρέλας “Golden Umbrella Τ, Awards”, όπου θα βραβευθούν οι καλύτερες σειρές στον χώρο της ψυχαγωγίας.

Το υπόλοιπο πρόγραμμα συνθέτουν μια σειρά από ημερίδες και συνεδριακές εκδηλώσεις με ενδιαφέρουσα θεματολογία, αλλά και πρωτότυπα πάρτυ με ατμόσφαιρα ευχάριστη και κατάλληλη για δικτυώσεις και ψυχαγωγία.

Δείτε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα του Φεστιβάλ και εδώ το σχετικό event στο Facebook.

Τα βραβεία «Χρυσή ομπρέλα»

Διευθύντρια των βραβείων «Χρυσή ομπρέλα», είναι η Victoria Elmasioglu, διεθνής παραγωγός και διανομέας ελληνικών τηλεοπτικών σειρών με πολλά βραβεία με θητεία στο Time Out της Νέας Υόρκης, και Zagat. Σε σχετική συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, η ίδια τονισε ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί κατάλληλο έδαφος για μια τέτοιου είδους διοργάνωση. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέτος κάνουμε την απονομή εδώ, μετά από 24 χρόνια διοργάνωσης στη Βουλγαρία», είπε η ίδια και πρόσθεσε ότι «βλέπουμε την πόλη ως επίκεντρο του χώρου των media για την περιοχή των Βαλκανίων». Ακόμη, τόνισε ότι για φέτος υπήρχε πρωτοφανής αριθμός υποψηφιοτήτων και μάλιστα από παραγωγές ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας. Τα φετινά βραβεία «Χρυσή ομπρέλα» περιλαμβάνουν περισσότερες από 50 παραγωγές από 18 χώρες και συγκεκριμένα: Ελλάδα, Βουλγαρία, Σλοβενία, Τουρκία, Κροατία, Ρωσία, Σλοβενία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ελβετία, Ισπανία, Πολωνία, Δανία, Αίγυπτο, Κολομβία, Ινδία.

Η επίσημη τελετή απονομής Θα πραγματοποιηθεί στις 22 Σεπτεμβρίου στις 20:30 (Σάββατο), στην αποθήκη "C" στο όμορφο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ακολουθούμενη από το παραδοσιακό Cran πάρτι του Mediamix.

Οι κύριες κατηγορίες των βραβείων είναι: Δράμα, Κωμωδία, "Εγκλημα, Web, μορφή ψυχαγωγίας. Υποκατηyορίες: Διευθυντής Φωτογραφίας, Κινηματογράφηση, 'Ηχου και Μουσικής Casting και Σενάρια. Λαμβάνοντας υπόψιν τις πρόσφατες εξελίξεις όχι μόνο στα βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη, αλλά και παγκοσμίως, τα βραβεία φέτος περιλαμβάνουν μια νέα κατηγορία, που αφορά στην ταχέως αναπτυσσόμενη μορφή ψυχαγωγίας. Τα παραδοσιακά βραβεία που Θα δοθούν στην τελετή είναι: "Crossing Cultures, Smart Investor in Media" και το «βραβείο Θεσσαλονίκης - Η Πόλη υποδοχής της εκδήλωσης».

Η κριτική επιτροπή αποτελείται από διεθνείς επαγγελματίες με εμπειρία δεκαετιών στα μέσα ενημέρωσης και τηλεοπτική βιομηχανία, όπως οι: Johnny Καλημέρης - CEO της Epsilon Τν (Ελλάδα), Nick Palsey - VP Πωλήσεις και Διανομή, FremantleMedia International (υΚ), Sevda Shishmanova - Παραγωγός, σκηνοθέτης και δημοσιογράφος πρώην διευθυντής προγράμματος του ΒΝΤ (Βουλγαρία), ο Μάρκο Νοβάκοβιτς τηλεοπτικός παραγωγός - υπεύθυνος για την σειριακή και κινηματογραφική παραγωγή της Σερβικής Εθνικής Τηλεόρασης 5Β (Σερβία), ο Bertha Orozki - Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Τν Azteca (Ισπανία).

Συνεδριακό μέρος

Μιλώντας στη σχετική συνέντευξη Τύπου, η διευθύντρια του συνεδριακού μέρους του Φεστιβάλ, Adriana Ghiuseleva παρουσίασε το πρόγραμμα των ημερίδων και τη θεματολογία. Συγκεκριμένα, όπως είπε, το συνέδριο του Mediamixx θα ανοίξει με το σημαντικό Θέμα «Το Μέλλον των Ελεύθερων Μέσων και της Διερευνητικής Δημοσιογραφίας» - Νέες Πραγματικότητες, Νομικές Όψεις και Χρηματοδότηση. Η συζήτηση θα υποστηριχθεί από το Κέντρο Ανάπτυξης Μέσων Ενημέρωσης και το Ταμείο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς. Μεταξύ των συμμετεχόντων Θα δούμε τα ονόματα, Frank Radiche, Kiril Valchev, Assen Grigorov, Nikolay Staykov, Georgius. Επίσης, εκπροσώπους όλων των μεγάλων μέσων μαζικής ενημέρωσης στη Βουλγαρία, καθώς και άτομα από την DW, το ΒΒC, το ΝΒC. Ενδιαφέρον κομμάτι του συνεδρίου είναι η μελέτη περίπτωσης: «Ο Δρόμος για την Amazon», με special guest τον Ιζέτ Pinto.

Στον τομέα «Δημιουργοί και διανομείς του περιεχομένου» οι συμμετέχοντες Θα είναι: ο Νίκος Kristoforu, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς της Ελλάδας, ο Μάρκο Νοβάκοβιτς, τηλεοπτικός και κινηματογραφικός διευθυντής, υπεύθυνος για την κινηματογραφική παραγωγή στη Σερβική Εθνική Τηλεόραση καθώς και ο Peter Nunetz, με τεράστιες τηλεοπτικές επιτυχίες στη Σλοβακία και την Κροατία.

Ακόμη Θα παρουσιαστεί το εξαιρετικά ενδιαφέρον Θέμα: «Filming and producing in the Balkans», που αφορά στα γυρίσματα και παραγωγές στα βαλκάνια, με επαγγελματίες από την Ελλάδα, τη Σερβία, τη Βουλγαρία, τη Σλοβενία και την Τουρκία, με ομιλητές τους: Konstantino Deliannis, Sevda Shishmanova, Nebosha Μπράντιτς, Γιάκα Repansek, Robert Naskoν, Marco Strucker. Θα δημιουργηθεί πορτρέτο του βαλκανικού παραγωγού. Θα συζητηθούν όλες οι πτυχές της παραγωγής των Βαλκανίων όπως: νομική, δημιουργικό, οικονομικά, ιστορικά, και όλες οι νέες τάσεις στη διεθνή συμπαραγωγή. Στο συνέδριο, συμμετέχουν πάνω από 30 ομιλητές από όλη την περιοχή, καθώς και εκπρόσωποι της Ευρώπης.

«Για πρώτη φορά, κάνουμε μια πολύ δυνατή εκστρατεία στην Ελληνική Εθνική Τηλεόραση ΕΡΤ, τον νέο τηλεοπτικό “γίγαντα” Epsilon Τν, την Μακεδονία Τν, καθώς επίσης και την γνωστή και αγαπημένη στη Βουλγαρία, MAD Τν. Ακόμα, σημαντικοί συνεργάτες είναι η μεγάλη ομάδα μέσων μαζικής ενημέρωσης Boussias και ΑΙ στη Βουλγαρία. Συνεργαζόμαστε επίσης με το Vanilla Radio και πολλά τοπικά ραδιόφωνα και εφημερίδες της Θεσσαλονίκης», είπε η κ. Ghiuseleva.

Οι κύριοι εταίροι της Βουλγαρίας είναι η Nova Broadcasting Group και η Net Info. Επίσης λαμβάνουμε υποστήριξη από την Παρευξείνια Τράπεζα Ανάπτυξης και την Baumit Bulgaria. οι εταίροι των μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι οι ΒΝΤ, BNR, ΒΤΑ, Darik και Capίtal, Web cafe. Δύο από τα πάνελ διοργανώνονται από το Κέντρο Ανάπτυξης Μέσων Ενημέρωσης και από τον Σύλλογο Διευθυντών Επικοινωνίας (BDA). Αναμένουμε την παρουσία της 'Ενωσης Διαφημιζομένων (ΒΑ) και των Διαφημιστικών Γραφείων (BARA).

Η νύχτα των Διαφημισοφάγων (The Night ο AdEaters)

Με την υποστήριξη του φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, η φετινή επιλογή ταινιών που Θα προβληθούν είναι αφιερωμένη στη μαγεία της διαφήμισης ταινιών. Μια μοναδική κινηματογραφική προβολή που έχει διαρκέσει 38 χρόνια σε όλο τον κόσμο και σταματά στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου στις 7 μ.μ. στην Αποθήκη Α, ως μέρος του Mediamixx Festival.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον θέμα που αφορά τους επαγγελματίες της διαφήμισης αλλά και τους δημοσιογράφους είναι το πάνελ: «Content- Native Marketing - Μεταξύ PR και Δημοσιογραφίας»

Mediamixx Off - Παράλληλες Εκδηλώσεις Ψυχαγωγίας

Το συνέδριο πλαισιώνεται από διάφορα πάρτι, «Marketplace» με νυχτερινές αγορές, Fοοd fest και μουσικό φεστιβάλ. «Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι υπάρχουν “κατάσκοποι” από τις παγκόσμιες αγορές μέσων μαζικής ενημέρωσης: ΜΙΡ - Cannes, ΝΕΜ - Ντουμπρόβνικ, My Market - Ντουμπάι, Dίscop-Afrίca, Serίe-Serίe France, Balkan 8Γ185 - Ελλάδα», ενημέρωσε η κ. Ghiuseleva ενώ παράλληλα πρόσθεσε ότι «οι μέρες του φεστιβάλ συμπίπτουν με τις εθνικές εορτές στη Βουλγαρία και περιμένουμε πολλούς “περαστικούς” επισκέπτες εκτός από τους διαπιστευμένους επαγγελματίες».

Η κ. Ghiuseleva επεσήμανε ακόμη ότι «η Θεσσαλονίκη προσφέρει άριστες συνθήκες για την διεθνή εκδήλωσή μας: επαγγελματικές αίθουσες, υπέροχα ξενοδοχεία, νόστιμο φαγητό, υπέροχη θέα στην πόλη της θάλασσας και πολλά μέρη διασκέδασης, και όλα αυτά σε λογικές τιμές, επίσης είναι πολύ κοντά στη Σόφια».

«Αναμένουμε ότι το φετινό Mediamixx Festίval θα αποτελέσει πόλο έλξης και οι συμμετέχοντες θα αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτή τη διεθνή πλατφόρμα γνώσης για τις επιχειρήσεις και την ψυχαγωγία», κατέληξε η διευθύντρια της διοργάνωσης.