Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020
x

ΜΕΓΕΘΗ ΟΛΘ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΖΙΡΟΥ ΣΤΟ Α' ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

Αυξήθηκε κατά περισσότερο από 1,7 εκατ. ευρώ ο τζίρος της ΟΛΘ ΑΕ παρά την πανδημία - Οι αποζημιώσεις φούσκωσαν το λειτουργικό κόστος

Σημαντική αύξηση του τζίρου της κατά 5,3%, παρά τις πιέσεις λόγω της πανδημίας, πέτυχε η ΟΛΘ ΑΕ στο 1ο εξάμηνο του 2020, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα την κερδοφορία της.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ Α.Ε. κατά το 1ο εξάμηνο του 2020 ανήλθε σε 34,69 εκατ. ευρώ έναντι 32,95 εκατ. ευρώ το 2019. Η μεταβολή αυτή, σύμφωνα με τον ΟΛΘ, οφείλεται σε αύξηση των εσόδων από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,9 εκατ. ευρώ δηλαδή 14,3% και μείωση των εσόδων από τον Σταθμό Συμβατικού Φορτίου κατά 1,2 εκατ. ευρώ δηλαδή κατά 10,3%. Σε ό,τι αφορά τα κέρδη μετά φόρων, ανήλθαν σε 7,8 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 8 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2019.

Οι αποζημιώσεις φούσκωσαν το λειτουργικό κόστος

Το συνολικό λειτουργικό κόστος αυξήθηκε κατά 12,3% το 1ο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2019. Η αύξηση του λειτουργικού κόστους αφορά έξοδα και δαπάνες που προέκυψαν από την καταβολή αποζημίωσης στελεχών που αποχώρησαν, σύμφωνα με την απόφαση της τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 30 Ιουνίου.

Δωρεά 300.000 ευρώ

Επίσης, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Εταιρεία προχώρησε σε στήριξη του Εθνικού συστήματος Υγείας μέσω δωρεάς 300.000 ευρώ προς το νοσοκομείο αναφοράς για την COVID-19 στη Θεσσαλονίκη «ΑΧΕΠΑ» για την αγορά νέου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού. Προσαρμόζοντας αυτά τα μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία, καθώς και τον αντίκτυπο των νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας που τέθηκαν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, το λειτουργικό κόστος είναι αντίστοιχο με το κόστος του 1ου εξαμήνου του 2019 και πολύ χαμηλότερο από το λειτουργικό κόστος του 2ου εξαμήνου του 2019, εξηγεί η ΟΛΘ ΑΕ.

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε. Αθανάσιος Λιάγκος δήλωσε σχετικά: «Το γεγονός πως τα συνολικά έσοδα της Εταιρείας παρουσίασαν ανοδική πορεία το 1ο εξάμηνο του 2020 είναι ιδιαίτερα θετικό, ειδικά εάν λάβει κανείς υπόψιν του τις προκλήσεις με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπος ο κλάδος των μεταφορών σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παραμένουμε αισιόδοξοι και επικεντρωμένοι στο στρατηγικό μας στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη του λιμένα της Θεσσαλονίκης και την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου».





A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ