Η εξυπηρέτηση των καταναλωτών για νέες συνδέσεις μπορεί να πραγματοποιείται μέσω τηλεφώνου, όπως ανακοίνωσε η Efa Energy.
Η Efa Energy, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, ανακοίνωσε οτι συνεχίζει την παροχή κάθε δυνατής εξυπηρέτησης, στο πλαίσιο που θέτουν οι νέοι κανονισμοί προστασίας της υγείας του κοινού.
Επίσης, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών για νέες συνδέσεις μπορεί να πραγματοποιείται μέσω τηλεφώνου καλώντας στο 2310 320 777 ή στο info@efaenergy.gr ή στο www.efaenergy.gr
«Μείνετε ασφαλείς στο σπίτι σας, με τη ζεστασιά που σας προσφέρει η Efa Energy πάντα με τις καλύτερες τιμές της αγοράς και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών ως πρώτη της προτεραιότητα. Μένουμε Σπίτι με Efa Energy».